השוק

יצרנית הרכב נכנסת לפשיטת רגל: בחובות עצומים, הלקוחות הפסידו בענק

בעקבות תחקיר של רשת FOX 35, נחשף כי יצרנית הפודטראקים "One Fat Frog" חייבת כ-18 מיליון דולר ללקוחותיה ו-4.1 מיליון דולר נוספים לספקים, בעוד שבחשבון הבנק שלה נותרו רק 27,000 דולר. הנאמן לפשיטת הרגל, מנסה למצוא פתרונות, אך מעריך כי הלקוחות עלולים לקבל חזרה רק 1-2 אחוזים מהשקעתם.
מערכת ice |  2
צילום shutterstock, ויקיפדיה-Hanay
חברת "One Fat Frog" מאורלנדו, פלורידה, הותירה מאות משפחות ללא חסכונות חייהם בעקבות פשיטת רגל. החברה, שהתמחתה בייצור משאיות מזון, הבטיחה ללקוחותיה אספקה תוך ארבעה חודשים, אך כשל בהתחייבויותיה גם לאחר שנה או שנתיים.
בעקבות תחקיר של רשת FOX 35, נחשף כי החברה חייבת כ-18 מיליון דולר ללקוחותיה ו-4.1 מיליון דולר נוספים לספקים, בעוד שבחשבון הבנק שלה נותרו רק 27,000 דולר. טוד באדג'ן, הנאמן לפשיטת הרגל, מנסה למצוא פתרונות, אך מעריך כי הלקוחות עלולים לקבל חזרה רק 1-2 אחוזים מהשקעתם.

הפרשה חשפה סיפורים מזעזעים של לקוחות שאיבדו את כל חסכונותיהם. רבים מהם תכננו להקים עסקים משלהם באמצעות משאיות המזון, אך נותרו ללא כסף וללא אפשרות להגשים את חלומותיהם. הנאמן מנסה למצוא משקיעים שיקחו על עצמם את החברה, אך מודה כי זהו "סיכוי קלוש".
בתיק פשיטת הרגל נחשף כי החברה חייבת 400,000 דולר למנהל התפעול שלה, פרנק קונל. קונל טען כי מדובר בקו אשראי שהעניק לחברה לצורך חומרים, משכורות והוצאות תפעוליות. בינתיים, מנכ"לית החברה, קוני בוגר, מסרבת להתראיין ולהגיב לטענות הלקוחות.
משרד התובע הכללי של פלורידה אישר כי הוא חוקר את "One Fat Frog" בחשד להפרת חוק המסחר ההוגן. הנאמן צפוי להגיש דו"ח לבית המשפט ב-7 באוגוסט, כאשר המועד האחרון להגשת תביעות נושים הוא ה-2 באוגוסט. בינתיים, מאות משפחות נותרו במצב של חוסר ודאות, ממתינות לראות אם יוכלו לקבל חזרה ולו חלק קטן מכספם האבוד.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זו רק ההתחלה
    קוזה נוסטרה 07/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מדינה מאפשרת פשיטת רגל עתידה לפשוט רגל, וזה קרוב מאוד
    סגור
  • מה הקשר???
    אבו עלי הסבתא 07/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה הקשר,בין עסק פרטי,למדינה??? עסק שלא מתנהל נכון,יש סיכוי שיתמוטט אתה מציע שהמדינה,תערוב לעסקים כושלים??
    סגור