השוק

ב-163 מיליון שקל: עסקת הענק של אלטשולר שחם ושלמה אליהו

בית ההשקעות אלטשולר שחם ושלמה אליהו חתמו על הסכם, בו אלשטשולר שחם תרכוש מניות בסך 163 מיליון שקל ממגדל אחזקות כאשר מכירת המניות אמורה לשרת את תשלום האג"ח של אליהו בספטמבר הקרוב, בהיקף של 164 מיליון שקל
מערכת ice | 
עסקים - אילוסטרציה (צילום shutterstock)
שלמה אליהו מוכר נתח של מניות מגדל אחזקות לבית ההשקעות אלטשולר שחם בסך 163 מיליון שקל, כאשר אליהו הנפקות, חברת האחזקות של אליהו שבאמצעותה הוא מחזיק במניות מגדל, חתמה היום (רביעי) על ההסכם למכירת המניות. על פי העסקה, המניות ימכרו לאלטשולר שחם  על פי שווין בין התאריכים ה-12 באוגוסט 2024 ל-12 בספטמבר 2024, אך במחיר של לא יותר מ-5 שקלים למניה.
במקרה ששיעור המניה יעלה מ-4.99%, אלטשולר שחם תצטרך היתר אחזקה מרשות שוק ההון כאשר מחיר המניה ייקבע את היקף האחזקה הסופי של אלטשולר שחם במגדל,  כעת, לאחר המכירה, אליהו מחזיק ב-59% ממגדל אחזקות. התמורה עבור מכירת המניות אמורה לשרת את תשלום האג"ח של אליהו בספטמבר הקרוב, בהיקף של 164 מיליון שקל.
נזכיר כי על פי הדוחות שפורסמו, הכנסות אלטשולר שחם הסתכמו לכ-1.015 מיליארד שקל, לעומת הכנסות של 1.282 מיליארד שקל אשתקד. סך ההכנסות ברבעון הרביעי הסתכמו בכ-233 מיליון שקל, לעומת כ-259 מיליון שקל, ברבעון הקודם, אשר כלל הכנסה חד פעמית של כ-13 מיליון שקל, שהוכרו מהסכם פשרה שנחתם בין אלטשולר גמל וקרן אייפקס, ולעומת כ-277 מיליון שקל, ברבעון המקביל אשתקד.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה