השוק

הסטארטאפ הישראלי בהישג ענק: גייס 24 מיליון דולר להשקעה בארה"ב

חברת הסטארטאפ Waltz מודיעה על גיוס של 24 מיליון דולר עבור השקעת נדל"ן בארה"ב. הגיוס כולל סיבוב סיד בסך 11.5 מיליון דולר בהובלת קרן TLV Partners, וסיבוב מסדרה A בסך 12.5 מיליון דולר, בהובלת קרן Aleph

מערכת ice | 
השקעות במיאמי (צילום shutterstock, freepik)
חברת הסטארטאפ Waltz, שמפתחת פלטפורמה לרכישת נדל"ן להשקעה בארה"ב על ידי משקיעים זרים, מכריזה על גיוס של 24 מיליון דולר מאז הקמתה.  הגיוס כולל סיבוב סיד בסך 11.5 מיליון דולר בהובלת קרן TLV Partners, וסיבוב מסדרה A בסך 12.5 מיליון דולר, בהובלת קרן Aleph. בסבבים השתתפו למעלה מ-40 אנג'לים בולטים נוספים ומשקיעים פרטיים, בהם אופיר ארליך, טלמון מרקו, אייל ליפשיץ וגיל ברק.
הפלטפורמה של Waltz מספקת למשקיעים לא אמריקאים חוויה פשוטה ונוחה לרכישת נדל"ן להשקעה בארה"ב. תהליך ההשקעה מתחיל עם Waltz דרך 'ערכת משקיע' הדיגיטלי.  הערכה כוללת יצירת ישות עסקית בארה"ב, אימות זהות מרחוק, קבלת חברה באחריות מוגבלת עם מספר זיהוי מעסיק  וקבלת אישור עקרוני למשכנתא שמאפשרת להתחיל בתהליך הגשת ההצעות לנדל"ן המבוקש.
 לאחר מכן, הלקוח מקבל חשבון בנק אמריקאי דיגיטלי דרך חברת הסטארטאפ אשר מקל על תהליך גביית שכר דירה, תשלומי מיסים מקומיים ועוד. החשבון מגובה עד 250 אלף דולר דרך ה-FDIC. בנוסף, בפלטפורמה של Waltz הלקוח יכול להמיר מט"ח בקלות, בתוך מספר שניות ללא עמלות, בשערי מט"ח תחרותיים. תהליך הרכישה מסתיים בתקופה קצרה מ-30 יום, באופן דיגיטלי וללא צורך במפגשים פיזיים.
באמצעות Waltz משקיעים זרים יכולים לקבל משכנתא או מימון מחדש עד 70% משווי הנכס. לאחר קניית הנכס, הלקוח יכול לראות את ביצועי הנכס בפלטפורמה של Waltz, והחברה מחברת את לקוחותיה לחברת ניהול נכסים מקומית ויכולה לעזור למצוא שוכרים, מבצעי תיקונים ויועצי מס. לאורך כל התהליך החברה מספקת דוח מפורט על הסטטוס של העסקה.
קניית הנדל"ן דרך Waltz כרגע אפשרית במדינות: אלבמה, פלורידה, ג'ורג'יה, מרילנד, מינסוטה, צפון קרוליינה, אוהיו, דרום קרוליינה, טקסס ובקרוב גם באריזונה, עם תוכניות להתרחבות בעתיד. עד כה החברה קיבלה בקשות בסכום של מעל 100 מיליון דולר ממשקיעים פרטיים מכל רחבי העולם.
יובל גולן, מייסד ומנכ"ל Waltz, ציין בי בימים אלו ניתן להשקיע בכל אפיק באמצעות לחיצת כפתור, אך לא כך הדבר בקרב אזרחים זרים המעוניינים להשקיע בנדל"ן בארה"ב. לדבריו הצטרף תומר דיארי, שותף בקרן Aleph ומשקיע מוביל בסבב הגיוס הנוכחי.
"השירות של Waltz הולך לשנות באופן מהותי את חווית ותהליך ההשקעה של נדל"ן בארה"ב עבור אזרחים לא אמריקאים. אני מצפה להתפתחות החברה והצלחתה", כך ציין דיארי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה