השוק

חברת הסטארט אפ הישראלית משלימה גיוס בסך 80 מיליון דולר

חברת הסטארט אפ הישראלית CETRA השלימה גיוס בסך 80 מיליון דולר מקרן השקעות אמריקאית. עודד נגל, מנכ"ל CTERA: "אני רוצה להודות לעובדי החברה על העבודה המאומצת שהביאה אותנו להשגים אלו"
מערכת ice | 
מניות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חברת הסטרטאפ הישראלית CTERA, המפתחת פלטפורמה לניהול מידע בסביבת ענן היברידית, השלימה גיוס בסך 80 מיליון דולר מ-PSG Equity, קרן השקעות אמריקאית המתמחה בהשקעות בחברות תוכנה וטכנולוגיה בשלבי צמיחה. הגיוס שכולל גם מרכיב של סקנדרי לרכישת מניות מהמשקיעים הקיימים, ישמש להאצת הצמיחה והתרחבות לתחום ה-AI. רונן ניר, שותף ב-PSG הצטרף לדירקטוריון סיטרה לצד בעלי המניות הקיימים מהקרנות Bessemer, Benchmark ו-Red Dot Capital.
CTERA פיתחה פלטפורמת תוכנה שמאפשרת אחסון קבצים מבוזר בסביבות ענן פרטיות וציבוריות, בשילוב עם האצת גישה מאתרים מרוחקים והגנה מבוססת בינה מלאכותית מפני מתקפות כופר. סיטרה מספקת פתרונות למאות תאגידים גדולים, כולל בנקים מובילים, חברות ביטוח, ארגוני בריאות, קבוצות מדיה וסוכנויות ממשלתיות ברחבי העולם. בין לקוחות החברה ניתן למנות את McDonald’s, חברות הפרסום WPP ו- Publicis, משרד הבטחון האמריקאי, ובזק בישראל. לחברה שותפויות אסטרטגיות עם IBM, HPE ו- Hitachi Vantara, שמוכרות את מוצרי החברה כחלק מהפרוטפוליו שלהן.
על פי גרטנר, תחום אחסון הענן ההיברידי צפוי לשלש את הרלוונטיות שלו מ-20% מהארגונים בשנת 2023, ל-60% עד שנת 2027. התפשטות טכנולוגיית הבינה המלאכותית צפויה אף להאיץ את הביקוש, מכיוון שגישה לנתונים נחוצה לא רק עבור משתמשים ויישומים אלא גם עבור בינה מלאכותית לצורך אימון מודלים ואחזור נתונים מאובטח שיאפשר לבינה המלאכותית הארגונית להיות רלוונטית ומדויקת.
עודד נגל, מנכ"ל CTERA: מובילה את תחום האחסון הענן המבוזר כבר 3 שנים ברציפות. אנחנו המערכת היחידה שקיבלה את תקן האבטחה הצבאי המחמיר ומספקים את ההגנה החזקה ביותר מפני תקיפות כופר. אני רוצה להודות לעובדי החברה על העבודה המאומצת שהביאה אותנו להשגים אלו."

(קרדיט: יח"צ)

לירן אשל, מייסד ויו"ר מועצת המנהלים: "אנחנו מברכים על ההצטרפות של PSG לחברה. השותפות החדשה עם PSG תאפשר לנו להאיץ את הצמיחה וליישם את החזון שלנו לגבי שירותי מידע מבוססי בינה מלאכותית."
רונן ניר, שותף בקרן PSG: "ההשקעה שלנו ב-CTERA היא עדות למודל העסקי החזק של החברה ולהזדמנות שהיא מייצרת. אנחנו נרגשים להצטרף לצוות החברה בעיתוי משמעותי שבו החברה מזהה את נקודת השינוי בצרכים של השוק וממנפת את היכולות והטכנולוגיה שלה כדי לחזק את מעמדה ולהעניק ערך גבוה יותר ללקוחותיה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה