השוק

תדיראן בגיוס ענק של 155 מיליון שקל: מה תעשה בכסף?

אחרי השקת המפעל החדש, הבעת אמון מצד הגופים המוסדיים בקבוצת תדיראן: השלימה בהצלחה גיוס של 155 מיליון שקל במסגרת הנפקת אג"ח, סדרה 4, לאחר שהתקבלו ביקושים בסך של כ-426 מיליון שקל
מערכת ice | 
מזגן (צילום shutterstock)
קבוצת תדיראן השלימה בהצלחה הנפקת אג"ח, סדרה 4 במסגרת מכרז מוסדי שנערך אתמול. בהנפקת האג"ח נרשמו ביקושים בסך של כ-426 מיליון שקל והחברה בחרה לגייס מתוך הבקשות שהתקבלו כ-155 מיליון שקל.
אגרות החוב מסדרה 4 הנן שקליות ולא צמודות למדד המחירים לצרכן, בעלות מח"מ של כ-5.5 שנים. הריבית הנקובה על אגרות החוב עומדת על 5.85%. אגרות החוב אינן המירות ואינן מגובות בבטוחות ובימים הקרובים ייערך השלב הציבורי בו ייקבע שיעור הריבית הסופי של אג"ח סדרה 4.

משה ממרוד, מנכ"ל החברה ובעל השליטה, מסר: "אנו מודים למשקיעים על הבעת האמון בקבוצת תדיראן. הגיוס יאפשר את המשך תנופה העשייה והפעילות השוטפת של החברה, תוך התמקדות והתרחבות של עסקי הליבה בשווקים בהם היא פועלת".
תדיראן גרופ באמצעות תאגידים בבעלותה המלאה, עוסקת בעיקר ביבוא, ייצור, שיווק, הפצה ומכירה של מזגני אוויר ומערכות מיזוג אוויר לשוק הביתי, המסחרי והתעשייתי, בעיקר תחת המותגים Tadiran, Amcor ו- Toshiba, ומשאבות חום. כן עוסקת הקבוצה במתן שירותי אחריות ותחזוקה למוצרים אלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה