השוק

האנליסטים מגיבים לעסקת פרטנר-yes | כל הפרטים

האנליסטית סבינה לוי מבית ההשקעות לידר שוקי הון מגיבה לעסקה המפתיעה של פרטנר ו-yes, עסקה שבמסגרתה פרטנר תעביר את שידורי sting תחת המותג פרטנר TV ללקוחות שלה | כל הפרטים
ניצן כהן |  1
אבי גבאי מנכ"ל פרטנר (צילום כפיר סיוון)
פרטנר ו-yes הפתיעו היום עם עסקה במסגרתה תעביר פרטנר את לקוחות פרטנר TV לשירות טלוויזיה רב-ערוצית חדשים שיהיו למעשה של sting אבל עם Look & Feel של פרטנר. למעשה פרטנר תמכור את השירות החדש תוך תשלום ל-yes.
לפני שניכנס לתגובה הראשונה של סבינה לוי מבית ההשקעות לידר שוקי הון הרי שפרטנר תשלם ל-yes תשלום שיהיה נגזרת של מספר המנויים שלה, כלומר על כל לקוח של פרטנר TV, פרטנר תשלם כסף ל-yes כשיש רף תחתון של 5.3 מיליון שקל מידי חודש.
בשוק ההון מעריכים את ההסכם ככזה שיניב ל-yes הכנסה של למעלה מ-10 מיליון שקל מידי חודש כשמצד השני, צמצום העלויות עבור פרטנר יעביר את שירותי הטלוויזיה שלה לרווחיות כבר תוך מספר חודשים.
אם כן, סבינה לוי כותבת כי מבחינתה של פרטנר מימוש ההסכם עשוי להוביל לשיפור התוצאות של פעילות הטלוויזיה ומבחינתה של יס מדובר במקור הכנסה פוטנציאלי נוסף. "להבנתנו, ההסכם הינו במתכונת re sale, כלומר פרטנר תרכוש מיס את המוצר ותשווק אותו ללקוחותיה בפרמיה. בהסכם נקבעה התחייבות חודשית מינימאלית בהיקף כספי של 5.3 מיליון שקל. 

אילן סיגל מנכ״ל yes. קרדיט: רמי זרנגר
"בכל מקרה, חשוב לקחת בחשבון, כי כניסתו לתוקף של ההסכם/ ההשקה המסחרית של המוצר תיקח זמן, כאשר היא כפופה בין היתר לאישור רשות התחרות" כותבת לוי ללקוחות בית ההשקעות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    על פרטנר TV לרכוש 7 ערוצי MTV ו-2 ערוצי דיסקברי
    דורון 07/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התכנים שפרטנר TV צריכה לרכוש מ-yes הם: ערוצי מוזיקה לועזית נוסטלגיות שהם 8 ערוצי MTV: ‏MTV 80s, MTV 90s, MTV 00, MTV CLUB (DANCE), MTV HITS, MTV MUSIC, ואין שני ערוצי דיסקברי: דיסקברי HD, אנימל פלנט והגיע זמן שפרטנר TV תרכוש ותוסיף לחבילת הערוצים הבסיסית של פרטנר TV ערוצי המוזיקה לועזית נוסטלגיות שהם 8 ערוצי MTV: MTV 80s, MTV 90s, MTV 00, MTV CLUB (DANCE), MTV HITS, MTV MUSIC, MTV HD, MTV סדרות, שני ערוצי דיסקברי: דיסקברי HD, אנימל פלנט
    סגור