השוק

אמזון, מיקרוסופט וגרמין: אלה המניות החמות ביותר בשוק

עם סיום המחצית הראשונה של 2024, מתפרסמות התחזיות של האנליסטים לגבי המגמות הצפויות בשוק. לצד המשך מגמת העלייה של מדד ה-S&P 500, מתפרסמת רשימת המניות שלא כדאי לכם למכור בזמן הקרוב
מערכת ice | 
מניות (צילום shutterstock)
בחלוף החצי הראשון של שנת 2024, ניתן כבר לנתח את המגמות שחלו במסחר בבורסה בעולם. לצד עליות מטאוריות במניות של חברות טכנולוגיות, אחת המגמות הבולטות בחצי שנה האחרונה הייתה עלייה של 14.5% של מדד ה-S&P 500 ועל פי שעה נראה שהמגמה צפויה להימשך. 
עם פתיחת הרבעון השלישי של השנה ורגע לפני פרסום הדוחות הכספיים של הרבעון השני, הצפי הנוכחי מעיד על מגמה חיובית בשוק. מנתוני אתר Factset אשר מספק נתונים פיננסיים, עולה כי רק 5% מהמלצות האנליסטים הן מכירה וכ־40% הן המלצות החזקה. משמעות הדבר היא שעל לפי האנליסיטים של האתר, כדאי לכם לחכות עם מכירת מניות של חברות הנמצאות במדד ה-S&P500. 
בין המניות המומלצות ביותר לפי אנשי Factset, נמצאות חברות מתחומי עיסוק שונים. כמו כן, הרשימה מורכבת משמות גדולים ומוכרים למשקיע הישראלי כמו אמזון, מיקרוסופט ואחרות לצד שמות פחות מוכרים.
אמזון
תשואה מתחילת השנה: 29.8%+
שווי שוק: 2.05 טריליון דולר
הפעילות של ענקית הקמעונאות האמריקאית אמזון, חולשת תחומים רבים בשוק כאשר רק לאחרונה היא עשתה היסטוריה כששווי השוק שלה חצה את רף ה-2 טריליון דולר. לצד זאת, מניית החברה נסחרת בשווי שיא ולפי ממוצע תחזיות האנליסטים, הכנסות החברה עתידות לצמוח בהמשך השנה ב־11.1% והרווח הנקי למניה יגדל ב־86.6%. 
דלתא איירליינס
תשואה מתחילת השנה: 17.1%+
שווי שוק: 30.3 מיליארד דולר
לפי הנתונים שהחברה פרסמה, בכל יום היא מוציאה לפועל למעלה מ-4,00 טיסות ל-280 יעדים ברחבי הגלובוס. האנליסטים צופים שהחברה תרשום גידול חד ספרתי בהכנסות, לצד גידול דו־ספרתי ברווח הנקי למניה. 
מיקרוסופט
תשואה מתחילת השנה: 21.9%+
שווי שוק: 3.4 טריליון דולר
ענקית הטק מיקרוספט, ממשיכה בתנופה שלה ולמרות שלאחרונה איבדה לזמן קצר את תואר החברה הגדול ביותר בוול סטריט, היא שבה להחזיק בתואר לאחר שעקפה את אנבידיה.
Zoetis
תשואה מתחילת השנה: 12.1%-
שווי שוק: 78.7 מיליארד דולר
חברת התרופות והחיסונים עבור בעלי חיים זואטיס, הייתה עד לא מזמן חלק מיצרנית התרופות פייזר (שמוכרת לכולנו בשל החיסונים שפתחה לנגיף הקורונה). לפי התחזיות החברה צפויה להציג במהלך 2024, צמיחה בהכנסות וברווחים.
חברת SLB
תשואה מתחילת השנה: 9.4%- 
שווי שוק: 66.6 מיליארד דולר
ספקית טכנולוגיה ושירותים לתעשיית האנרגיה, מהווה שחקן ותיק בשוק וכעת לפי פרסומי החברה היא משקיעה משאבים רבים על מנת להצליח להפחית את פליטות המזהמים עם שמירה על הביקוש הגובר לאנרגיה. 
מונדלז
תשואה מתחילת השנה: 8.8%-
שווי שוק: 87.5 מיליארד דולר
יצרנית המזון מונדלז, מייצרת שלל מוצרי מזון בהם שוקולדים וחטפים. במהלך הרבעון הראשון של 2024, הכנסות החברה צמחו  ב־1.4% ל־9.3 מיליארד דולר אך הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות ירד ב־32% ל־1.4 מיליארד דולר.
פרנקלין ריסורסז
תשואה מתחילת השנה: 23%-
שווי שוק 11.6 מיליארד דולר
חברת השקעת וניהול נכנסים, אומנם הציגה ירידה מתחילת השנה, אך לפי תחזיות האנליסטים היא עתידה לחוות צמיחה של 7.5% בהכנסות ל־6.6 מיליארד דולר.
פראמאונט גלובל
תשואה מתחילת השנה: 30.8%- 
שווי שוק: 7.1 מיליארד דולר
ספקית שירותי מדיה, סטרימינג ובידור הוותיקה ממשיכה להוות תחרות לשחקניות מוכרות בשוק כמו דיסני, HBO ואחרות. מהנתונים שהיא הציגה ברבעון הראשון של שנה לחברה היו 71 מנויים ברחבי העולם מה הוביא לגידול של 5.8% בהכנסותיה שעמדו על 7.7 מיליארד דולר כשהיא מצמצמת את ההפסד הנקי המיוחס לבעלי המניות ב־50% ל־554 מיליון דולר. 
Expeditors International of Washington
תשואה מתחילת השנה: 4.4%- 
שווי שוק: 17.1 מיליארד דולר 
חברה לוגיסטיקה, אשר מספקת שירותי הפצה והובלה בינלאומיים פועלת ב-109 מדינות ברחבי הגלובוס. על פי התחזיות למרות שהיא תרשום ירידה של 2.8% בהכנסות בהשוואה לנתונים של השנה שעברה, היא עדיין עתידה לשמור על רווח נקי למנייה. 
illinois tool works inc
תשואה מתחילת השנה: 9.9%- 
שווי שוק: 69.7 מיליארד דולר
יצרנית מוצרי חשמל, הצמידה לעצמה יעד צמיחה שנתי העומד על 4% בהכנסות לצד 10% ברווח הנקי. כמו כן, היא מתכננת להגדיל הדיבידנד ב־7% עד שנת 2030.
T Rowe Price Group Inc
תשואה מתחילת השנה: 8%+
שווי שוק: 25.4 מיליארד דולר
חברת ניהול נכסים, הוותיקה מנהלת כיום נכסים בהיקף של 1.54 טריליון דולר. במהלך הרבעון הראשון של השנה היא הציגה עלייה של 13.8% בהכנסות שעמדו על 1.75 מיליארד דולר כשבקביל, הרווח הנקי (לבעלי המניות) עלה ב־36.1% ל־574 מיליון דולר.
גרמין
תשואה מתחילת השנה: 26.5%+ 
שווי שוק: 30.9 מיליארד דולר 
יצרניות מוצרי אלקטרוניקה לספורט טיולים ורכב, מוכרת בעיקר בשל השעונים שהיא מייצרת. על פי התחזיות ההכנסות של גרמין צפויות לצמוח ב-12% לסכום של 6.1 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה