השוק

גיוס הון בסך של 126 מיליון שקל: הסטארט-אפ הישראלי בהישג ענק

לאחר שפוטרו כ-60 עובדים והוחלט לסגור את מרכז הפיתוח הארצי של החברה, הסטארט-אפ הישראלי "ברייט משינס" מדווח על גיוס הון בסך של 126 מיליון דולר. בין המשקיעים הבולטים; אנבידיה, מיקרוסופט ובלקרוק

מערכת ice | 
עסקים - אילוסטרציה (צילום shutterstock)
לאחר שבחודש שעבר נודע כי הסטארטאפ הישראלי סגר את מרכז הפיתוח של ופוטרו כ-60 עובדים, שלשום (שלישי) הודיעה חברת "ברייט משינס" (Bright Machines) על גיוס הון נרחב בסך של 126 מיליון דולר. מדובר בגיוס הון שבו היו מעורבים מגוון משקיעים בכירים כמו חברות "בלקרוק", "אנבידיה" ו"מיקרוסופט". 
על הפרסום של אתר החדשות "דה מרקר", גיוס ההון של חברת הסטארטאפ הישראלית, אשר התרחש בסמוך לגל הפיטורים בחודש שעבר, הפתיע רבים מהעובדים. לטענת חלק מעובדי החברה, ההחלטה של "ברייט משינס" לפטר כ-60 עובדים בצל המלחמה והאתגרים הרבים שחווה ענף הייטק בעקבותה, עוררה את זעמם. 
עוד נמסר לאתר החדשות "דה מרקר", כי לא מעט עובדים הופתעו מהחלטת החברה לסגור את מרכז הפיתוח בישראל, זאת בעקבות הלך הרוח ששרר בה כי הסטארטאפ הישראלי "ברייט משינס" אכן מצוי בתקופה כלכלית איתנה. עוד מספרים חלק מהעובדים לאתר החדשות, כי גיוס ההון החל לפני מספר חודשים, דבר המוכיח כי אכן החברה נמצאת במגמה צמיחה בימים אלו. 
כאמור, בחודש שעבר החליטה חברת "ברייט משינס" על סגירת מרכז הפיתוח בארץ. בעקבות כך, 8 עובדים הועברו לארה"ב ומשם המשיכו את פעילותם בחברה. על פי הפרסום, אותה החלטה התרחשה בכדי לשפר את היעילות והמהירות של החברה. לצד זאת, נודע כי רוב הלקוחות של חברת "ברייט משינס" מתגוררים בחו"ל ולכן היא מעדיפה לקרב את עצמה אליהם.  

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה