השוק

ההייטק הישראלי על המפה: "קשרים שיובילו להשקעות עתידיות רבות"

הנספחות הכלכלית של משרד הכלכלה והתעשייה יחד עם הבורסה לניירות ערך של לונדון קיימה כנס מיוחד לכבוד יום החדשנות הטכנולוגית הישראלית. בכנס, חברות ישראליות שונות הציגו בפני בכירים מהתחום הפיננסי והטכנולוגי בלונדון את הפיתוחים החדשניים שלהן

מערכת ice | 
כנס יום החדשנות (צילום יח"צ)
הנספחות הכלכלית של משרד הכלכלה והתעשייה יחד עם הבורסה לניירות ערך של לונדון, ציינו אמש (שלישי) את יום החדשנות הטכנולוגית הישראלית. בכנס המיוחד חשפו חברות ישראליות בפני בכירי המגזר הפיננסי והטכנולוגי של לונדון, את הפיתוחים החדשניים שלהן בתחומי ה-AI, פינטק, סייבר וטכנולוגיות סביבה. 
קיום האירוע בשיתוף הבורסה לניירות ערך בלונדון, הידועה כבורסה הגדולה באירופה ואחת הגדולות ומהוותיקות בעולם, מהווה אמירה חשובה כלפי ההערכה הרבה שניתנת בבריטניה לחדשנות הישראלית והחוסן הכלכלי שישראל מפגינה בימים אלו.
עופר פורר, הציר הכלכלי של משרד הכלכלה והתעשייה בלונדון, התייחס לאירוע המדובר ואמר: "במיוחד בימים אלו כאשר הרחוב הבריטי הפך רגיש לעצם הזכרת המילה 'ישראל', בחרנו להרים את דגל ישראל בלב הפיננסי הפועם של לונדון ולהציג את החדשנות וכוח העמידה המדהים של חברות ישראל בעת תקופה לא פשוטה זו, לצד התמיכה החזקה שאנו מקבלים מצד שותפים רבים בבריטניה".
עוד הוסיף פורר: "האירוע הנ"ל הוא הזדמנות פז לאותם משקיעים פוטנציאליים ליצור קשרים חשובים עם האקו-סיסטם של החדשנות בישראל. קשרים שיובילו להשקעות עתידיות רבות".
נציגת הבורסה לניירות ערך הלונדונית בישראל, מיכל פרימן-שור: "אנו גאים להמשיך לתמוך בקהילות המשקיעים ובחברות ישראליות שרוצות לצמוח בזירה הבינלאומית ושמחים לראות את החוסן והיצירתיות הבלתי נלאית של החברות הללו במיוחד בתקופה כה מאתגרת  עבור ישראל".
על פי נתוני הסחר,  בריטניה הינה יעד היצוא הגדול ביותר של ישראל באירופה והיא שותפת הסחר הרביעית בעולם בייצוא וביבוא אחרי ארה"ב, סין וגרמניה. היקף הסחר בסחורות ושירותים בשנת 2022 עמד על כ- 10.1 מיליארד דולר, עליה של כ-24% בהשוואה לשנת 2021. עיקר היצוא הישראלי לאי הבריטי מורכב משירותי מחשוב (29%) וכימיקלים ומוצרי תעשיות כימיות (26%).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה