השוק

הסטארטאפ הישראלי Agora מתרחב: זו העסקה עם חברת הפינטק

הסטארטאפ Agora רוכש את פעילות חטיבת הנדל"ן של חברת הפינטק Clearshift. הרכישה תאפשר לקרנות נדל״ן לבצע בקלות העברות כספים בינלאומיות לכל מקום ובכל מטבע
מערכת ice | 
מייסדי הסטארטאפ אגורה (צילום ברק רדונסקי)
חברת הסטארטאפ Agora, המפתחת פלטפורמה לניהול השקעות בנדל"ן, השלימה את רכישת חטיבת הנדל"ן של חברת התשלומים הבינלאומיים Clearshift. לאחר הרכישה תוטמע הפלטפורמה של Clearshift למערכת של Agora ותאפשר העברת כספים בין משקיעים וחברות נדל"ן בכל סוגי המטבעות ובכל מיקום. הטמעה זו תאפשר זרימה מהירה, שקופה ויעילה של תשלומים בעלות נמוכה למימון הפרויקטים, העברת רווחים וכל תשלום אחר.
Agora פיתחה מערכת המיועדת לניהול השקעות נדל"ן, המבצעת אוטומציה לתהליכים ידניים, חישובי עמלות, תשואה, מיסוי, הנהלת חשבונות ומרכיבים נוספים ומנגישה את כל הנתונים הן לחברות והן למשקיעי נדל"ן באופן שקוף, נאמן למציאות וללא סיכון לאבטחת מידע. פורטל החברה כולל מוצרים פיננסיים משלימים בהם המרות מט״ח והעברות בינלאומיות, כלים לניהול גיוס הכספים, תשלומי מיסוי ועמידה בדרישות רגולטוריות. הפלטפורמה משמשת כיום לניהול נכסים בהיקף של למעלה מ-150 מיליארד דולר בארה"ב, אירופה וישראל, כולל בתי מגורים פרטיים ומשותפים, משרדים, מבני מסחר וקניונים, מבני תעשייה ועוד מגוון רחב של נכסים. 
שילוב חטיבת הנדל"ן של Clearshift בפלטפורמה של Agora יאפשר ללקוחות הקיימים של Clearshift ושל Agora יכולות משופרות, הן בניהול ההשקעות וקשרי המשקיעים והן בהעברות כספים בינלאומיות, דרך מערכת טכנולוגית, חדשנית ויעילה אשר חוסכת זמן רב ועלויות נלוות. הקלת תהליכי התשלומים תפתח ליזמים הזדמנויות נוספות לגיוס כספים ותייעל את תהליכי העבודה תוך מינוף טכנולוגיה חדשנית.
Agora הוקמה בשנת 2019 על ידי בר מור, המשמש מנכ"ל, ליאור דולינסקי, מנהל מוצר ונועם קאהן, מנהל פיתוח, אשר הכירו בשירותם הצבאי כמפקדים ב-8200. החברה גייסה עד כה 63 מיליון דולר, מעסיקה 110 עובדים במשרדי החברה הממוקמים בתל אביב ובניו יורק ונמצאת בשלבי התרחבות ומגייסת אנשי פיתוח, מוצר ומכירות.

בר מור, מייסד משותף ומנכ"ל Agora: "אנחנו נרגשים לקבל את Clearshift למשפחת אגורה. זהו מהלך טבעי על רקע הסינרגיה בין הפלטפורמות וחפיפה בין הלקוחות של שתי החברות. על ידי שילוב היכולות החזקות של Clearshift בניהול וביצוע העברות כספים חוצי-גבולות במטבעות שונים, אנו משפרים את הפלטפורמה שלנו, מספקים ערך רב יותר לקהל לקוחותינו עם תשלומים בינלאומיים יעילים וחסכוניים ויוצרים סטנדרט חדש בתעשיית הנדל"ן העולמית." 
ארי דאבנר, מנכ"ל Clearshift: "לאחר שנים של שדרוג פתרון התשלומים שלנו למנהלי קרנות, היה ברור לנו שלקוחותינו בתחום הנדל״ן צריכים ויהנו מפתרון ניהול השקעות ייעודי עם שילוב תשלומים כחלק מהפתרון הכולל. המוצר החדשני של Agora והצוות המוכשר שלה הם בדיוק מה שחיפשנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה