השוק

הראל ויזל מתפוצץ: זו עסקת המיליונים החדשה של איש העסקים

טרמינל X, חברת האופנה בבעלותו של איש העסקים הראל ויזל, עדכנה את הסכם ההתקשרות בינה לבין חברת סיסטרז, במסגרתה רכשה 12% נוספים מאתר האופנה לנשים תמורת 3.4 מיליון שקל, שיצטרפו ל-51% שכבר רכשה בעבר. תרכוש 12% נוספים עד סוף השנה?
מערכת ice |  1
הראל ויזל (צילום דימה טליאנסקי)
טרמינל X, חברת האופנה בבעלותו של איש העסקים הראל ויזל, עדכנה היום (רביעי) את הסכם ההתקשרות בינה לבין חברת סיסטרז, אתר האופנה לנשים, כאשר במסגרת חידוש ההסכם רכשה טרמינל X 12% נוספים מחברת סיסטרז, בה החזיקה ב-51% מהמניות, וכעת היא תחזיר ב-63% מהשליטה בחברה.
על פי הפרסום ב"כלכליסט", טרמינל X שילמה 3.4 מיליון שקל עבור 12% מחברת סיסטרז, כאשר יש לה אופציה לרכוש 12% נוספים ולהגדיל עוד יותר את אחזקתה בחבר. את האופציה תוכל לממשל טרמינל X לפי מכפיל שיחושב ביחס לרווח השנתי של חברת האופנה לנשים בשנת 2024, ובכך יחושב השווי החדש של החברה על פי הכנסות.
כזכור, חברת טרמינל X, העוסקת במסחר אונליין של מוצרי אופנה ונמצאת בשליטת קבוצת פוקס ויזל, פרסמה לאחרונה את תוצאותיה לרבעון הראשון לשנת 2024. לאחר שבשנה שעברה, החברה רשמה הפסדים וירידה בהכנסות. כעת היא מציגה זינוק ברווח התפעולי ובהכנסות.
הכנסות החברה ברבעון הראשון של השנה הסתכמו בכ-109 מיליון שקל, גידול של 17.7% בהשוואה לרבעון המקביל בשנה שעברה בו ההכנסות עמדו על 93 מיליון שקל. החברה מסבירה שהגידול הנוכחי חל בשל גידול במספר הרכישות באתר וגידול בסכום הממוצע של עסקאות.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כותרות מפוצצות (ל"ת)
    אבי 06/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור