השוק

ישראכרט במהלך ענק בישראל: במה תשקיע 200 מיליון שקל?

חברת כרטיסי האשראי ישראכרט, הודיעה כי היא תעמיד קו אשראי בהיקף מצטבר של עד 200 מיליון שקל לחברת קרדיט 24. בנוסף, לישראכרט אחזקות של כ-4.9% בחברה והיא תבחן אפשרות להגדילן בעתיד
מערכת ice | 
ישראכרט (צילום shutterstock)
חברת כרטיסי האשראי ישראכרט, הודיעה היום (רביעי) כי היא תעמיד קו אשראי בהיקף מצטבר של עד 200 מיליון שקל לחברת קרדיט 24, חברת פינטק ישראלית אשר פיתחה טכנולוגית למידת מכונה ובינה מלאכותית מתקדמת. הסכם שיתוף הפעולה הינו נדבך בפעילות ההשקעות של ישראכרט בחברות פינטק חדשניות הפועלות בתחומי הליבה של החברה. 
שיתוף פעולה זה יאפשר לישראכרט המשך גיוון תמהיל תיק האשראי, וזאת כחלק מאסטרטגיה עסקית אותה היא מיישמת בהצלחה בשנתיים וחצי האחרונות, בהן תיק האשראי של החברה צמח בכ-80% לכ-9.2 מיליארד שקל.
בנוסף לכך, הודות להסכם, תוכל קרדיט 24 להעמיד אשראי צרכני ללקוחות חדשים ולהרחיב את היקף תיק האשראי, וכן לגוון ולפתח את המוצרים והשירותים שהיא מציעה ללקוחותיה בעולמות הפינטק. לצד העמדת המימון, לישראכרט אחזקות של כ-4.9% בחברה והיא תבחן אפשרות להגדילן בעתיד. 
את שיתוף הפעולה הובילה מצד ישראכרט גילי הוך, סמנכ"לית פיתוח עסקי ואסטרטגיה, שמסרה: "אנחנו שמחים על ההזדמנות לשתף פעולה עם חברת פינטק חדשנית מבוססתAI ו-ML שמביאה ללקוחות האשראי הפרטי מוצרי אשראי ושירות המותאמים להם אישית. מהלך זה הוא פועל יוצא של מימוש האסטרטגיה העסקית שלנו לגיוון והרחבת תיק האשראי של החברה".
עוד הוסיפה: "אנו ממשיכים לחפש הזדמנויות לחבור לגופים חדשניים עם פעילות סינרגטית לפעילות שלנו כדי להביא בשורה חדשה בענף הממנפת את היכולות הטכנולוגיות יוצאות הדופן שקיימות כיום". 
ערן הורוביץ, מנכ"ל קרדיט 24, אמר: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה האסטרטגי עם ישראכרט, שיתוף פעולה זה יאפשר לנו להמשיך ולצמוח, להרחיב את פעילותנו ולהציע פתרונות אשראי חדשניים ומתקדמים ללקוחותינו. אנו מאמינים כי שילוב הכוחות בין קרדיט 24 לישראכרט יהווה מנוע צמיחה משמעותי ויהפוך אותנו לשחקן מוביל בשוק האשראי הצרכני בישראל".
גילי הוך וערן הורוביץ (צילום: אמיר הורוביץ)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה