השוק

שופרסל ודיסקונט חוגגים: העסקה בסך 77 מיליון שקל אושרה

קבוצת דיסקונט החליטה, במסגרת השינוי האסטרטגי שלה, על רכישת מלוא הבעלות על אפליקציית התשלומים הפופולרית "פייבוקס". אתמול דירקטוריון הבנק אישר את העסקה, בגובה 77 מיליון שקל
מערכת ice | 
דיסקונט, שופרסל ופייבוקס (צילום Magma Images, פלאש 90/ מרים אלסטר)

חברי הדירקטוריון בבנק דיסקונט, בראשותו של היו"ר דני ימין, הודיע אמש (ראשון) כי אישר את העסקה לרכישת חלקה של שופרסל באפליקציית התשלומים 'פייבוקס', תמורת 77 מיליון שקל. החלטת קבוצת דיסקונט להחזיק במלוא הבעלות בפייבוקס התקבלה כחלק מהאסטרטגיה החדשה של הבנק. השלמת העסקה מותנית באישורים רגולטורים.

בנק דיסקונט החליט לנקוט באסטרטגיה של הרחבת מגוון השירותים הייחודיים והמתקדמים המוצעים ללקוחותיו, וליותר מ-2 מיליון לקוחות פייבוקס, שלמעלה מ-85% מהם, כלל אינם לקוחות דיסקונט. 

מבנק דיסקונט נמסר כי: "מאז הקמתה של פייבוקס כחברה עצמאית ביוני 2021, קבוצת דיסקונט קידמה את התפתחותה כפלטפורמה להצעת שירותים פיננסיים חדשניים ותחרותיים ללקוחות כל הבנקים, בדגש על יכולת ניהול מעין חשבונות עו"ש, קבלת פיקדונות ומכירת מוצרי אשראי מתקדמים ושירותים משלימים. 
כחלק מכך פייבוקס השיקה רק בשנה האחרונה מגוון שירותים בנקאיים, בהם: תשלום ריבית על היתרה, שתרמה להגדלת היתרות המנוהלת באפליקציה לכ-800 מיליון ש"ח; ויכולת ניהול "Boxים", שמאפשרים ייעוד היתרות הצבורות בפייבוקס למטרות שונות. כמו כן, הובילה פייבוקס להנפקה של למעלה מ-140 אלף כרטיסי אשראי דיגיטליים".
אבי לוי, מנכ"ל קבוצת דיסקונט התייחס לעסקה ואמר: "הצלחת פייבוקס במכירת מוצרים פיננסיים בשנה האחרונה  והעובדה שלמעלה מ-85% מלקוחותיה הם לקוחות בנקים מתחרים, הופכים אותה לזרוע משמעותית ואטרקטיבית עבור הקבוצה; אנחנו שמחים על ההזדמנות לחזור ולהחזיק במלוא מניותיה ולתמוך בהמשך צמיחתה, בדגש על הצעת שירותים חוץ-בנקאיים ייחודיים".
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה