השוק

בשווי 2 מיליארד דולר: מותג הנעליים המפורסם בדרך להנפקה

מותג נעלי הספורט גולדן גוס יוצא להנפקה הגדולה בתולדות באיטליה, לפי שווי מוערך של כ-2 מיליארד דולר. מה שתורם לשווי המטורף הוא הפרסום הרב שמעניקות לו הכוכבות המעריצות את המותג: טיילור סוויפט, סלינה גומז, גווינת' פאלטרו וריס ווית'רספון
מערכת ice | 
כלכלה (צילום אילוסטרציה AI)
גולדן גוס, החברה שמייצרת את נעלי הספורט המועדפות על ידי כוכבת הפופ טיילור סוויפט, שנראות חיצונית כמשומשות, שואפת להערכת שווי של עד 1.86 מיליארד אירו, או 2 מיליארד דולר, בהנפקה הציבורית הקרובה שלה, שעומדת להיות הגדולה ביותר באיטליה.
לפי אתר morningstar, נעלי הספורט הנמכרות בכ-500 דולר לזוג, מהוות למעלה מ-90 אחוז מההכנסות החברה, שחווה צמיחה במכירות נטו של 18 אחוז בשנה שעברה. חברת הנעליים שבסיסה בוונציה קבעה את טווח המחירים להנפקה הראשונית שלה ל-9.50 עד 10.50 יורו למניה, מה שמצביע על שווי שוק של בין 1.69 מיליארד יורו ל-1.86 מיליארד יורו, לפי הצהרה שהחברה פרסמה ביום שלישי.
 
החברה מקווה לגייס עד 558 מיליון אירו על ידי מכירת 30% מהשליטה באמצעות מסחר בבורסת Euronext מילאנו ב-21 ביוני. ההנפקה אמורה להיות ההנפקה הציבורית הגדולה ביותר באיטליה, מאז שחברת ההימורים הנתמכת על ידי אפולו Lottomatica גייסה 690 מיליון יורו ב-Euronext מילאנו במאי 2023.
גולדן גוס, שנעליה ננעלו על ידי מיטב הסלבס כגון סלינה גומז, גווינת' פאלטרו וריס ווית'רספון וכאמור טיילור סוויפט, נמצאת כיום בבעלות חברת ההשקעות הפרטית הבריטית Permira, המחזיקה גם בנתח מיצרנית המגפיים ד"ר מרטנס וחברת האופנה היוקרתית ולנטינו. גולדן גוס הניבה הכנסות של 587 מיליון אירו בשנת הכספים 2023, עלייה של 18% לעומת השנה הקודמת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה