השוק

אלי טביב ניצל מחיסול: ירי והשלכת רימון על ביתו של איש העסקים

אלי טביב, איש העסקים הישראלי, ניצל מניסיון חיסול אחרי שאלמונים הגיעו לביתו שבכפר שמריהו, זרקו רימון רסס, ירו עליו ואף נכנסו והשחיתו אותו, אך במזל גדול איש אינו שהה בבית. זו ממש לא הפעם הראשונה שטביב ניצל מניסיון חיסול שכזה. המשטרה פתחה בחקירה, הרקע פלילי
מערכת ice |  2
אלי טביב (צילום צילום מסך מתוך ראיון בערוץ הספורט)
אלי טביב, איש העסקים הישראלי שבעברו היה הבעלים קבוצות הכדורגל הפועל תל אביב, בית"ר ירושלים והפועל כפר סבא, שוב ניצל מאירוע קשה מאוד, אחרי שרימון רסס נזרק הלילה (בין שלישי לרביעי) לעבר ביתו שבכפר שמריהו, אותו עזב רק לפני מספר ימים.
איש אינו שהה בבית בזמן שהרימון נזרק ובמזל לא היו נפגעים באירוע. בנוסף על כך, נראו סימני ירי על הבית והאלמונים שזרקו את הרימון וירו אף נכנסו לביתו של טביב, השחיתו אותו וגרמו לו להרס רב.
זו ממש לא הפעם הראשונה שטביב מאוים בצורה הזאת. ב-2012, כשהיה הבעלים של הפועל תל אביב, נזרקו לעבר ביתו רימוני עשן. ב-2015, בוצע ניסיון התנקשות באיש העסקים, שניצל ונפצע קל. בשנה האחרונה האיומים כלפי טביב עלו שלב, כאשר בשני מקרים שונים - הונח חפץ חשוד בכניסה לביתו ואלמונים אף זרקו חזיזים לעבר ביתו, ובחודש שעבר בוצע ירי על ידי אלמונים אל עבר בית העסק של זוגתו ביפו
ממשטרת ישראל התקבל דיווח ראשוני על האירוע החמור בביתו של טביב בכפר שמרהימו ושם נכתב: "במשטרת ישראל התקבלו בלילה דיווחים על השלכת רימון רסס לעבר בית ברחוב  קרן היסוד בכפר שמריהו. אין נפגעים אולם נגרם נזק. כוחות משטרה הגיעו מקום, אספו ממצאים וראיות ופתחו בחקירה. הרקע פלילי".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי שיתעסק יפסיד
    נחמן 06/2024/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נ נח נחמ נחמן מאומן
    סגור
  • מתעסק
    מיקו 06/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי מתעסק ? זה מיקו
    סגור