השוק

החברה בחובות ענק ונכנסת לפשיטת רגל: המניה קרסה ב-60%

חברת CalAmp אמרה בהגשת כתבי בית המשפט כי הביצועים הפיננסיים שלה היו חלשים כבר שנים, עם הפסדים כספיים של חטיבת מניעת הגניבות LoJack ותוכנית חסרת התכנות למתוח את תנאי התשלום של הלקוחות, מניית CalAmp ירדה ביום שני האחרון בלא פחות מכ-60% ל-1.06 דולר
מערכת ice | 
כלכלה-אילוסטרציה AI
סטארטאפ התוכנה למעקב אחר כלי רכב, CalAmp, הגיש בקשה לפשיטת רגל של פרק 11 עם הצעת ארגון מחדש שתאפשר למלווה התהליך Lynrock Lake להחליף 229 מיליון דולר באג"ח שלה תמורת כסף נזיל שישמש לכיסוי חובות.
החברה שבסיסה באירווין, קליפורניה, אמרה בהגשת כתבי בית המשפט כי הביצועים הפיננסיים שלה היו חלשים כבר שנים, עם הפסדים כספיים של חטיבת מניעת הגניבות LoJack ותוכנית חסרת התכנות למתוח את תנאי התשלום של הלקוחות, על פי וולסטריט ג'ורנל.

ספקים הדומים לCALAMP התמודדו עם שוק הובלה חלש בארה"ב במהלך השנתיים האחרונות על רקע צניחה בהיקפי המשלוחים ובתמחור. מדד מנהלי הלוגיסטיקה, סקר חודשי של מנהלי שרשרת האספקה, מראה כי מחירי התחבורה התכווצו באפריל עם התרחבות הקיבולת, מה שמעיד על אי התאמה מתמשכת של היצע וביקוש בשוק.
כתוצאה מהאירועים האחרונים מניית CalAmp ירדה ביום שני האחרון בלא פחות מכ-60% ל-1.06 דולר, זהו שיא השפל של המניה. ההון העצמי צפוי להימחק בפשיטת הרגל, כך עולה ממסמכי בית המשפט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה