השוק

ב-157 מיליון שקל: פנינסולה רוכשת את ווליו התחדשות עירונית

תמורת 157 מיליון שקל פנינסולה השלימה את רכישת תיק האשראי של ווליו התחדשות עירונית. הרכישה, תגדיל את תיק האשראי של פנינסולה עם כניסתה לתחום פעילות ליווי יזמי נדל"ן והתחדשות עירונית
מערכת ice |  1
ג'קי כהן (צילום שלומי פרי)
חברת פנינסולה, מדווחת כי השלימה את העסקה לרכישת תיק האשראי של ווליו התחדשות עירונית, כולל כל נכסי החברה. התמורה ששולמה בגין תיק האשראי הנרכש עומדת על כ- 156.9 מיליוני שקל. צוות ההשקעות של הקרן בראשות המנכ״לית יפית יהודה, אשר השיג תשואות גבוהות לאורך 5 שנות הפעילות, יעבור במלואו לפנינסולה.
פנינסולה, תמשיך להפעיל את תיק האשראי ותפתח את פעילות האשראי בתחום מתן האשראי ליזמי נדל"ן בפרויקטים של התחדשות עירונית, שהיא רואה בו מנוע צמיחה משמעותי, באמצעות הצוות הניהולי שעבר מהשותפות לחברה ונכסי השותף הכללי, וזאת תוך חיבור לידע, היכולות וההון של הקבוצה.
יש להוסיף כי מיום תחילת פעילות הקרן (חודש יולי 2019) ועד לחודש דצמבר 2023 הניבה הקרן למשקיעיה תשואה שנתית מצטברת של כ-27.7%, ותשואה משוקללת שנתית ממוצעת של כ-5.7% לשנה. בכל שנת 2023 הסתכמה תשואת הקרן בכ- 5.32%. 
לאחר השלמת העסקה תמשיך וואליו להציע מגוון רחב של השקעות אלטרנטיביות ללקוחות כשירים, זאת באמצעות קרנות בינלאומיות מובילות בתחומן, כגון: Coller Capital, Carlyle Group, Viola Alf3 ,Stepstone ועוד. היא מנהלת נכסים בהיקף של יותר מ-2.5 מיליארד שקל. את העסקה מטעם פנינסולה ליווה עו"ד דני מרקוביץ ממשרד עמית פולק מטלון. את העסקה מטעם ווליו ליווה עו"ד יאיר שילוני ממשרד גורניצקי.
ג'קי כהן, מנכ"ל קבוצת פנינסולה, התייחס לעסקה ואמר: "השלמת רכישת תיק האשראי של ווליו התחדשות עירונית הינה בהתאם לאסטרטגיית החברה לגיוון תיק האשראי שלה. כניסת פנינסולה לתחום של ליווי יזמי נדל"ן והתחדשות עירונית, צפויה להוות כר נרחב להגדלת תיק האשראי, פיזור הפעילות וגוון הלקוחות".
כהן, המשיך בדבריו ומסר: "אנו מאמינים כי תחום פתרונות האשראי ליזמי התחדשות עירונית יהווה מנוע צמיחה משמעותי לחברה. בעסקה קיים פוטנציאל עתידי משמעותי עבור פנינסולה. אנו נפעל להמשך איתור הזדמנויות נוספות בשוק האשראי, על מנת להגדיל ולהשביח את תיק האשראי של פנינסולה. אני מברך את מנהלי ווליו התחדשות עירונית ועובדיה עם הצטרפותם למשפחת פנינסולה ובטוח שיחד נפתח ונצמיח עוד את פעילות האשראי הזו".
אורי אלדובי, יו״ר הדירקטוריון של הקרן ושותף מנהל בקבוצת Value השקעות מתקדמות, התייחס לדברים ואמר: "אנו שמחים על השלמת מכירת תיק האשראי של הקרן בתקופה מאתגרת של עליות ריבית וקיפאון בשוק הנדל״ן לצד מלחמה בישראל. הבטחנו את זכויות המשקיעים שלנו ועמדנו במשימה המורכבת הזו הודות לניהול מקצועי של הקרן".
אלדובי, המשיך בדבריו ומסר: "אני מודה ליפית יהודה מנכ״לית הקרן ולצוות ההשקעות אשר ניווט בהצלחה רבה את השקעות הקרן לאורך שנות פעילותה באופן שאפשר להעניק למשקיעי הקרן תשואה חיובית עקבית ללא מתאם לאפיקי ההשקעה המסורתיים״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כסף מדבר
    מוישלה 06/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תתנו חלק מהרווחים למי שחתם לכם על פינוי בנוי הם סידרו לכם חלק מהרווח
    סגור