מינויים

פנינסולה בחרה: זה היו"ר החדש של החברה

ג'קי כהן יחליף את אילן רביב, מנכ"ל בית ההשקעות מיטב, שכיהן כיו"ר החברה בשמונה השנים האחרונות וימשיך לכהן כחבר בבורד. מינויו של כהן ייכנס לתוקף ב-1.6 והוא כפוף לאישור האסיפה הכללית ולאישור רשות שוק ההון
מערכת ice | 
גקי כהן
קבוצת פנינסולה שפועלת בתחום האשראי העסקי, מודיעה על הצטרפותו של ג'קי כהן כיו"ר פעיל של החברה. לכהן ניסיון עשיר ורחב שנים בתחום האשראי והניהול הבנקאי. ג'קי כהן יחליף את אילן רביב, מנכ"ל בית ההשקעות מיטב, שכיהן כיו"ר החברה בשמונה השנים האחרונות וימשיך לכהן כחבר בבורד. בעל השליטה בחברה הינו בית ההשקעות מיטב שמחזיק ב-55.49% מהון המניות הרשום למסחר של החברה. מינויו של כהן ייכנס לתוקף ב-1.6 והוא כפוף לאישור האסיפה הכללית ולאישור רשות שוק ההון.
לכהן ניסיון של כ-28 שנים במגוון תפקידים בכירים בבנק הפועלים. האחרון שבהם היה תפקיד מנהל האגף העסקי בבנק, בו ניהל תיק בהיקף של יותר מ-100 מיליארד שקלים למימון נדל"ן, מלונאות, מימון פרוייקטים ותשתיות, תקשורת, מסחר ושוק ההון. בין תפקידיו הנוספים בבנק פועלים: מנהל האגף לבנקאות מסחרית ומנהל סקטור תעשייה היי-טק ושוק ההון באגף העסקי. עם סיום תפקידו בבנק הפועלים בשנת 2021 כיהן כהן כמנכ"ל חברת האשראי החוץ בנקאי א.י.ק.ן, שלה תיק אשראי של כחצי מיליארד שקלים, תפקיד אותו סיים לאחרונה. לכהן תואר שני בכלכלת עסקים עם התמחות במימון ותואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים מאוניברסיטת בר-אילן.
הצטרפותו של כהן כיו"ר פעיל תחזק ותעבה את השדרה הניהולית של פנינסולה, בניהולו של אייל ליאור, אל מול האתגרים שעומדים בפני החברה, וכחלק מהאסטרטגיה ארוכת הטווח שלה להיות גוף מוביל בענף האשראי החוץ בנקאי.
אילן רביב מנכ"ל מיטב בית השקעות, בעלת השליטה בפנינסולה: "אני שמח על הצטרפותו של ג'קי לקבוצת מיטב כיו"ר פנינסולה. פנינסולה תהנה מיו"ר פעיל כדי להצעיד אותה קדימה לצמיחה מואצת ולגיוון הפעילויות בה. הניסיון של ג'קי במערכת הבנקאית הוא מוכח ויסייע בגיוון מקורות החברה ובישום האסטרטגיה שלה. אנו מאמינים בפעילותה של פנינסולה ובטוחים שמינוי זה יסייע לקדם אותה עוד".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה