השוק

רכבת ישראל סוגרת רבעון: ההכנסות זינקו ל-829 מיליון שקל

עם דיווח תוצאותיה הכספיות, פרסמה החברה כי סיימה את התקופה שבין תחילת ינואר לסוף חודש מרץ ברווח כולל של 58 מיליון שקל. ה-EBITDA עומד על 65.9 מיליון שקל. ממוצע הנסיעות היומי: 232 אלף. היו"ר משה שמעוני: "בדרך לשינוי מבני שאיחד את חברות הבת וישפר את פעילותה העסקית". המנכ"ל שיקו זנה: "ממשיכים בתנופה"
מערכת ice | 
רכבת ישראל (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
רכבת ישראל מסכמת הערב (רביעי) את תוצאותיה לרבעון הראשון של 2024. הרכבת סיימה את הרבעון המדווח ברווח כולל של 58 מיליון שקל, בהשוואה לרווח כולל של 2.9 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד. סך הכנסות החברה ברבעון המדווח הסתכמו לכ-828.9 מיליון שקל בהשוואה ל-781.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. 
 
הרווח התפעולי התזרימי (EBITDA) ברבעון המדווח עמד על 65.9 מיליון שקלים בהשוואה לרווח תפעולי תזרימי של 10.7 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. ממוצע הנסיעות היומי ברבעון המדווח עמד על 232 אלף נסיעות בהשוואה ל-266 אלף נסיעות ברבעון המקביל אשתקד. ברבעון הראשון בוצעו 15.3 מיליון נסיעות בהשוואה ל-17.2 מיליון נסיעות ברבעון המקביל אשתקד. 
 
יו"ר דירקטוריון החברה, עו"ד משה שמעוני מסר: "תוצאות הרבעון הראשון, כמו של שנת 2023, מציגות את עוצמתה של רכבת ישראל ואיתנותה הפיננסית. בזכות תמיכת משרד התחבורה, האוצר, רשות החברות ואחרים, אנו ממשיכים ומחזקים את הרכבת כקטר התחבורה של המשק. אנו ממשיכים בצעדים לחיזוקה של הרכבת, ולאחרונה אף יוזמים שינוי מבני שיאחד את חברות הבת של הרכבת וישפר אף יותר את יעילותה העסקית והתפעולית.אני מודה להנהלת הרכבת בראשות המנכ"ל שיקו זנה, ולעובדי הרכבת, על עבודתם למען הרכבת והתחבורה הציבורית בישראל". 
 
מנכ"ל רכבת ישראל, שיקו זנה מסר: "אנו ממשיכים בתנופת העשייה והפיתוח של רכבת ישראל, גם במישור הפיננסי, בו מציגה הרכבת תוצאות חיוביות ביותר, וזאת למרות אתגרי המלחמה ונגזרותיה. אני מבקש להודות למשרד התחבורה והאוצר, ורשות החברות, לדירקטוריון הרכבת, ולכל השותפים לדרך, על תמיכתם באיתנות הרכבת בעת הזו. כמו כן אני מודה להנהלת החברה ולעובדי ועובדות רכבת ישראל, על עבודתם המסורה, שתורמת לחיזוק המשק הישראלי ומתן שירות מצוין למרות כל אתגרי התקופה".
<
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה