השוק

ישראמקו מציגה דו"ח רבעון מעולה: עלייה בהכנסות וברווחים

חברת ישראמקו שמחפשת ומפיקה גז ונפט, הודיעה על עלייה של 6% בהכנסות החברה, הרווח הסתכם ברבעון האחרון בכ-93 מיליון דולר
מערכת ice | 
דוחות חיוביים (צילום shutterstock)
חברת ישראמקו נגב 2 פרסמה את הדו"חות הכספיים של הרבעון הראשון בשנה הנוכחית והציגה גידול של כ-6% בהכנסות ממכירת גז וקונדנסט בסכום כולל של כ-139 מיליון דולר לעומת כ-131 מיליון דולר ברבעון המקביל.
ה-EBITDA עלה גם כן ב-3% והסתכם בכ-93 מיליון דולר, הרווח הנקי הסתכם בכ-41 מיליון דולר, גידול של כ-8% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. ברבעון הראשון חלה עלייה של כ-8% בכמות הגז הטבעי שנמכרה, אשר נבעה בעיקר מעלייה בכמויות שנמכרו למצרים בעקבות גידול בקיבולת של תשתית ההולכה למצרים (EMG) וכן מעבודות תחזוקה של מספר ימים שבוצעו ברבעון המקביל אשתקד.
מנגד, חל קיטון של כ-2% במחיר הגז הטבעי הממוצע שנמכר בעיקר בגלל ירידה במחיר חבית ברנט, אליו מוצמדים מחירי הגז הטבעי לייצוא. ברבעון הראשון הופקו ממאגר תמר כ-2.64 BCM של גז טבעי, מתוכם כ-1.77 BCM לשוק המקומי וכ-0.87 BCM לייצוא. ברבעון המקביל אשתקד הופקו ממאגר תמר כ-2.45 BCM, מתוכם כ-1.7 BCM לשוק המקומי וכ-0.75 BCM לייצוא.
רון מאור, מנכ"ל ישראמקו: "אנו מסכמים את הרבעון הראשון לשנת 2024 עם גידול בהכנסות, עקב עלייה בכמויות הגז שנמכרו ממאגר תמר. אנו ממשיכים להשקיע בהרחבת כושר הייצור של מאגר תמר, במטרה להגדיל את היקפי המכירות, וזאת במקביל להמשך אספקת הגז הטבעי בישראל וללקוחות ייצוא."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה