השוק

ארית תעשיות קיבלה הזמנה גדולה ממשרד הביטחון; המניה זינקה ב-12%

ארית תעשיות שמייצרת מרעומים לחימושים שונים, קיבלה הזמנה גדולה ממשרד הביטחון, מה שהכפיל את צבר ההזמנות שלה; המניה זינקה בעקבות ההזמנה ב-12% ביום אחד
ניצן כהן | 
בורסה (צילום vecteezy)
ארית תעשיות שעוסקת בייצור מרעומים לחימושים שונים, קיבלה הזמנה גדולה של 150 מיליון שקל ממשרד הביטחון מה שכמעט והכפיל את צבר ההזמנות שלה ל-380 מיליון שקל. בתגובה להזמנה זינקה מניית החברה ב-12% והשלימה מהלך עליות של כ-33% מתחילת השנה.
אם כן, ארית עוסקת בייצור ושיווק של מרעומים לסוגים מגוונים של חימושים. החל במרעומים לפגזי טנקים, עובר בארטילריה ועד לחימוש משוטט ומדויק. החברה מטבע הדברים היא אחת הספקיות של משרד הביטחון ושל הצבא שעושה מאז האסון של ה-7 באוקטובר בשימוש מוגבר בחימושים.
כדי להבין עד כמה ההזמנה של משרד הביטחון מארית גדולה כדי להסתכל לרגע על הדוחות הכספים של החברה והם מגלים כי ברבעון האחרון של 2023 כשכבר המלחמה הייתה בעיצומה, היא רשמה הכנסות של 51.3 מיליון שקל (לעומת 18.7 מיליון שקל ברבעון האחרון של 2022). 
בין שורת הרווח התפעולי לרווח הנקי אין כמעט הבדל כשהרווח הנקי של החברה הסתכם באותו הרבעון ב-16.2 מיליון שקל לעומת 8.3 מיליון שקל ברבעון הרביעי של 2022, כלומר ארית כמעט והכפילה את הרווחים תוך שנה.
ארית נמצאת בשליטת צבי לוי שמחזיק בכ-51% מהחברה והיא נסחרת בבורסה לפי שווי של 225 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה