השוק

מכה למשק אנרגיה: כתב אישום כולל נגד החברה והמנכ"ל

חברת האנרגיה צפויה לעמוד לדין בגין הפרת חוק רישוי העסקים. בנוסף, מנכ"ל החברה אבנר ארד מואשם שהפר את חובת הפיקוח למניעת עבירה
מערכת ice |  1
אבנר ארד (צילום ליאת מנדל, unsplash)
חברת משק אנרגיה - אנרגיות מתחדשות בע"מ דיווחה על הגשת כתב אישום כולל נגד החברה, מנכ"ל החברה אבנר ארד ונגד קיבוץ כפר בלום בבית משפט השלום שבקריית שמונה.
בהודעת החברה נמסר כי לחברה ולקיבוץ כפר בלום מיוחסות האשמות לפיהן הופרו הוראות חוק רישוי עסקים. בכתב האישום עוד נטען כי פרויקט ההפעלה של כפר בלום בוצע ללא רישיון עסק כדין. בכתב האישום עוד נטען כי המנכ"ל אבנר ארד הפר את חובת הפיקוח למניעת עבירה בהתאם לחוק רישוי עסקים.
בחברת משק אנרגיה הגיבו לכתב האישום: "בשלב זה החברה לומדת את הטענות שהועלו בכתב האישום ונערכת להכנת תגובתה בהתאם. לאור האמור, למועד דוח זה אין בידי החברה להעריך את השלכותיו של כתב האישום, את האפשרויות העומדות בפניה או את תוצאות ההליך המשפטי האמור או את השפעתו על פעילותה."
החברה פרסמה לאחרונה את דו"חות הרבעון הראשון של השנה בו הציגה גידול בהכנסות של כ-17.1%, כ-79.1 מיליון שקל לעומת כ-67.5 מיליון שקל בשנת 2022. גידול זה נבע מההפעלה המסחרית של פרויקט יכיני. מנכ"ל החברה אבנר ארד החל את תפקידו בספטמבר 2022 לאחר שכיהן כמשנה למנכ"ל וסמנכ"ל תפעול ראשי בחברת אי.די.אף אנרגיות מתחדשות ישראל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כמה שיותר מהר לעשות את המנהל הזה שר האנרגיה (ל"ת)
    אמיר 05/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור