השוק

עמוס לוזון בגיוס ענק: מה יעשה ב-265 מיליון שקל שקיבל?

קבוצת לוזון השלימה אמש מכרז מוסדי להנפקת סדרת אג"ח י"א, במסגרתו התקבלו ביקושים של כ-573 מיליון שקל. החברה בחרה לקבל התחייבויות מוקדמות בסך של כ-265 מיליון שקל בשיעור ריבית 6.73%, כעת יהיה לה את התזרים לפרויקט בקרקע של מתחם אולפני הרצליה
מערכת ice |  1
עמוס לוזון (צילום יוטיוב/הוט, vecteezy)
אחרי שאתמול [שני] זכתה חברת הבת "לוזון רונסון" יחד עם אפריקה מגורים וקבוצת תדהר בקרקע לבניית 94 יח"ד במתחם אולפני הרצליה, בסך של כ-142 מיליון שקל, קבוצת לוזון השלימה אמש מכרז מוסדי להנפקת סדרת אג"ח י"א, במסגרתו התקבלו ביקושים של כ-573 מיליון שקל.
בסופו של דבר, החברה בחרה לקבל התחייבויות מוקדמות בסך של כ-265 מיליון שקל בשיעור ריבית 6.73%. את ההנפקה הובילה ווליו בייס חיתום בניהולם של אמיר נחום ומורן נחשוני.

קבוצת לוזון עוסקת ביזמות נדל"ן בישראל ובפולין (באמצעות לוזון רונסון), בביצוע עבודות גמר ופתרונות לחללים משותפים (באמצעות רום גבס ואינווייט), וכן בהפעלת תחנת הכוח דוראד ובהפעלת פלטפורמה לתיווך מקוון לאשראי ומתן אשראי באמצעות טריא ישראל. הקבוצה סיימה את שנת 2023 ברווח כולל של כ-174 מיליון שקל ועם רווח נקי של כ-120 מיליון שקל.
במהלך השנים האחרונות החברה צמחה בקצב מהיר,  כאשר זרוע הנדל"ן של הקבוצה – חברת לוזון רונסון - היא כיום אחת מחברות הנדל"ן הפעילות בישראל ומהמובילות בפולין, ומקדמת פרויקטים  של אלפי יח"ד. בין הפרויקטים המובילים של החברה בישראל שני מתחמי פינוי בינוי באור יהודה ובראשון לציון.
בסוף השבוע האחרון עדכנה קבוצת לוזון את ההערכות לקראת תוצאות הרבעון הראשון של 2024, לפיהן הכנסות הקבוצה ברבעון צפויות לעמוד על כ-220 מיליון שקל, הרווח הגולמי צפוי להסתכם בכ- 57-63 מיליון שקל, הרווח הנקי ברבעון צפוי להסתכם לכ20-25 מיליון שקל, והרווח הכולל צפוי להסתכם לכ-21-26 מיליון שקל. ההערכות המשופרות לתוצאות הרבעון נובעות משיפור תוצאות המגזרים התפעוליים ומהצמיחה המשמעותית של חברת לוזון רונסון בפולין.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי זה המוסדיים ? חברים של עמוסי
    הון שילטון עולם ת 05/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל אחד קיבל חדר במלון ארוחה טובה . ונתן מילוניים לעמוסי
    סגור