השוק

וורן באפט חושף את הסוד - באיזו חברה השקיע מיליארדי דולרים?

חברתו של וורן באפט, ברקשייר האת'ווי, 26 מיליון מניות של חברת הביטוח צ'אב – שווה ערך לשווי של כ-6.7 מיליארד דולר. צ'אב פעולת ב-52 מדינות בעולם, ושמה עלה לכותרות לאחר שהיא התקשרה לפרשת משפטו של דונלד טראמפ שמתנהלת בימים אלו בארה"ב
מערכת ice | 
וורן באפט (צילום טוויטר/ וורן באפט, pixabay)
וורן באפט, יליד 1930, הוא איל הון אמריקאי ובעל השליטה בקונצרן ברקשייר האת'וויי (Berkshire Hathaway). באפט נחשב למשקיע הפרטי הגדול בעולם, וניצב בצמרת עשירי תבל. משקיעים רבים ברחבי העולם מנסים לפצח את דרך החשיבה שלו או לחקות אותה, וסביר להניח כי הם יתעניינו במיוחד בפיסת המידע החדשה שנחשפה בנוגע להשקעותיו.
כפי שנכתב ב-CNN, לאחר ששמר זאת בסוד במששך זמן רב, נחשף כי חברתו של באפט כי היא רכשה כמעט 26 מיליון מניות של חברת הביטוח צ'אב – שווה ערך לשווי של כ-6.7 מיליארד דולר. צ'אב פעולת ב-52 מדינות בעולם, ושמה עלה לכותרות לאחר שהיא התקשרה לפרשת משפטו של דונלד טראמפ שמתנהלת בימים אלו בארה"ב.
ההשקעה בצ'אב מדגישה את אסטרטגיית ההשקעה של חברתו במהלך החודשים האחרונים. רק בפברואר נחשף כי ברקשייר מכרה 10 מיליון מניות של אפל רק בשלושת החודשים הראשונים של השנה, אם כי אפל עדיין נותרה לחברה העיקרית בה ברקשייר משקיעה. כמו כן, ברבעון הרביעי של 2023 חברתו של באפט מכרה 80 מיליון מניות של חברת HP והקטינה את אחזקותיה בלא פחות מ-78%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה