השוק

חברת Cybersixgill בפריצת דרך: זה המודול החדש שהשיקה

איומים משרשרת האספקה: מודול חדש של Cybersixgill חושף מודיעין על מערכות צד שלישי. המודול מעשיר את מודיעין האיומים המקיף של Cybersixgill במידע על יצרנים ספציפיים.  כך הוא מאפשר לאנשי אבטחת המידע בארגון להקדים איומים שמקורם בספקי צד שלישי
מערכת ice | 
אבטחת סייבר (צילום vecteezy)
חברת Cybersixgill, ספקית בינלאומית של מודיעין על איומים בסייבר, השיקה מודול פורץ דרך שמספק לארגון מודיעין ממוקד על מערכות צד שלישי. הוא מעשיר את צוותי אבטחת המידע בפרטים הנוגעים ליצרנים ספציפיים, וכך מאפשר להם לנטר ולאתר סיכונים הנשקפים מהם לסביבה ואף לנקוט צעדי מנע.     
המודול החדש משלב מודיעין ביחס ליצרן, עם מידע על הסביבה הטכנולוגית של הספקים. בכך הוא מתגבר על נקודת עיוורון קריטית של צוותי אבטחת מידע. הודות למודיעין הזה, אנליסטים ואנשי אבטחת מידע יכולים לזהות איומים הנשקפים לארגון משרשרת האספקה ולהרחיב את מאמצי ניהול האיומים. 
 
שרשראות אספקה הפכו לאיום סייבר משמעותי. מחקרים מראים כי בשנת 2023 נרשמו 245 אלף תקיפות שלהן, דוגמת אירועי SolarWinds, Kaseya ו-Log4J, עם נזק מצטבר של 46 מיליארד דולר – שצפוי להגיע ל-60 מיליארד ב-2024 עוד עולה כי בתריסר החודשים עד אפריל 23', 61% מהעסקים בארה"ב נפגעו במישרין מתקיפות דרך שרשראות אספקה. 66% מהחברות ציינו שהן אינן סומכות על ספקי צד שלישי שיתריעו בפניהן על פריצה משמעותית. 98% מהארגונים ציינו שלפחות אחד מיצרני התוכנות שהם עובדים עמן חווה תקיפה במהלך השנתיים האחרונות.   
כריס סטפן, סגן נשיא למחקר, אבטחת מידע וניהול סיכונים ב-Enterprise Management Associates (EMA): "מודול המודיעין על מערכות צד שלישי של Cybersixgill מהווה התקדמות משמעותית בהנגשה של תובנות מודיעיניות שניתן לפעול על פיהן עבור צוותי אבטחת המידע – תובנות המחזקות אותם ומסייעות להם בהגנה על הארגון מפני איומים בסייבר. מודיעין כזה, אשר מאיר ומציף איומים מתוך מערכות צד שלישי בארגון, היה בפירוש חולייה חסרה בתוכניות אבטחת המידע, ואני מברך על הבאת הפתרון החיוני הזה לשוק".     
גבי ריש, סמנכ"ל מוצרים ב-Cybersixgill: "צוותי אבטחת מידע יכולים לנקוט את כל הצעדים הדרושים להגנה על הסביבה הארגונית. אבל אם חסר להם מודיעין על הסיכונים הנשקפים לשרשרת האספקה ועל השפעתם על אבטחת המידע בארגון, עלולות להיות לכך השלכות הרות אסון למותג ולשורת הרווח. כנגד המחיר המאמיר של תקיפת שרשראות אספקה, מודול המודיעין החדש שלנו על מערכות צד שלישי מספק לאנשי אבטחת המידע ולחוקרי האיומים תובנות חיוניות להגנה על הארגון ועל רשת הספקים והשותפים שלו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה