תקשורת ומדיה

איילת שקד חוטפת מטלי גוטליב: "החיים והמוות ביד הלשון"

טלי גוטליב תקפה בחריפות את איילת שקד לאחר שזו אמרה בריאיון לפודקאסט הפוליטי של ynet: "אני הולכת כמעט כל יום לבקר משפחה שכולה, ואני לא הולכת לבתים של חרדים". טלי גוטליב: "איילת שקד החיים והמוות ביד הלשון"

מערכת ice | 
איילת שקד (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
חה"כ טלי גוטליב ממפלגת הליכוד ממשיכה לעורר סערה ברשתות החברתיות. מוקדם יותר היום (חמישי) פרסמה גוטליב ציוץ חריף מאוד נגד שרת המשפטים לשעבר איילת שקד, זאת בעקבות הריאיון שהעניקה  ל"120 ואחת", הפודקאסט הפוליטי של ynet, ובמהלכו התייחסה לסוגיית גיוס החרדים
"אני חושבת שהצבא צריך פשוט להתחיל ולגייס 50% מהחרדים. אני האמנתי בשיתוף פעולה איתם וחשבתי שבהידברות זה יעבוד, אבל עשר שנים זה לא עבד. אני הולכת כמעט כל יום לבקר משפחה שכולה, ואני לא הולכת לבתים של חרדים. אין כמעט בתים של חרדים. אי-אפשר להמשיך ככה יותר. יש גם המון כאלה שלא לומדים ולא לומדים ברצינות, אז קדימה. להתחיל לגייס אותם. משהו השתנה אצלי ב-7 באוקטובר", כך אמרה שקד בריאיון לפודקאסט הפוליטי של ynet.
 

בעקבות כך, חה"כ טלי גוטליב מיהרה לתקוף את שקד בציוץ ברשת החברתית X. "איילת שקד החיים והמוות ביד הלשון", כך גוטליב פתחה את דבריה בציוץ. גוטליב המשיכה למתוח ביקורת חריפה נגד שרת המשפטים לשעבר וכתבה: "רק אתמול העזת לומר שאת לא עורכת ניחום אבלים אצל משפחות חרדיות. היום בצער נוראי חמישה לוחמים מגדוד נצח יהודה נפלו על קידוש ה׳ וקדושת הארץ".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה