השוק

וויז חוצה את הקווים: אסף רפפורט בדרך לעסקת ענק ב-150 מיליון דולר

יוניקורן הסייבר של אסף רפפורט נמצא במשא ומתן מתקדם לרכישת חברת אבטחת הענן האמריקנית לייסוורק. החברה גייסה כ-1.9 מיליארד דולר, ובסבב הגיוס האחרון שנערך ב-2021 היתה שווה 8.3 מיליארד דולר. בתגובה נמסר: "תמיד בוחנים הזדמנויות למיזוגים ורכישות שישפרו את היכולות הטכנולוגיות וההתרחבות העסקית שלנו"
מערכת ice | 
אסף רפפורט (צילום shutterstock, נתנאל טוביאס)
חברת יוניקורן הסייבר וויז מקיימת משא ומתן מתקדם לרכישת חברת אבטחת הענן האמריקנית Lacework (לייסוורק). לאחרונה השלימה וויז את רכישת gem הישראלית בכ-350 מיליון דולר. החברות חתמו לאחרונה על מכתב הצהרת כוונות ומצויות בעיצומו של תהליך בדיקת נאותות בסופו תתקבל ההחלטה האם העסקה תצא לפועל.
אם העסקה תושלם, היא תוערך בכ-200-150 מיליון דולר בעוד 800 מיליון הדולר הנותרים בקופה של Lacework יחולקו בין משקיעי החברה. לייסוורק האמריקנית הוקמה בשנת 2015 ונחשבת לחברה ותיקה בתחום אבטחת הענן. החברה גייסה כ-1.9 מיליארד דולר, ובסבב הגיוס האחרון שנערך ב-2021 היתה שווה 8.3 מיליארד דולר.
 
לפי הדיווחים שפורסמו לראשונה בכלכליסט, סך המכירות השנתיות (ARR) של החברה עומד על כ-100 מיליון דולר. מאחר ששתי החברות נמצאות בתחרות ישירה מאז הוקמה Wiz, אין חפיפה בין מאגר הלקוחות שלהם – וההנחה היא כי 600 הלקוחות של Lacework כיום יהפכו להיות לקוחות וויז.
מוויז נמסר בתגובה: "החברה חווה צמיחה אורגנית חסרת תקדים מאז הקמתה, ואנו מחויבים לקדם את הצמיחה הזו עוד יותר. במקביל, אנו מכירים בכך שקונסולידציה היא העתיד של תעשיית האבטחה ולכן אנו מנהלים שיח פעיל עם הרבה חברות בתעשייה. אנחנו תמיד בוחנים הזדמנויות למיזוגים ורכישות שישפרו הן את היכולות הטכנולוגיות והן את ההתרחבות העסקית שלנו, כאשר אנו שואפים לבנות את פלטפורמת האבטחה המובילה בעולם בענן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה