השוק

או.פי.סי. אנרגיה במהלך אסטרטגי: "הביקוש עולה בקצב גבוה"

קרן תשתיות אמריקנית תשקיע 300 מיליון דולר בפעילות ופיתוח חברת הבת של CPV Renewable. ההשקעה תהיה בתמורה להקצאה של 32.6% מזכויות חברת הבת. המנכ"ל גיורא אלמוגי בירך: "ממנפים את היכולות שלנו"

מערכת ice | 
אנרגיה ירוקה (צילום shutterstock)
החברה הישראלית או.פי.סי. אנרגיה עדכנה אמש (רביעי) כי חברת הבת שרכשה CPV Renewable תושקע בסכום של 300 מיליון דולר על ידי קרן השקעות אמריקנית הפועלת בתחום התשתיות. ההשקעה תהיה בתמורה להקצאה של 32.6% מזכויות חברת הבת. סכום ההשקעה ישמש בעיקר ליצירת הון עצמי, הרחבה של פרויקטים קיימים ופיתוח בשלבים מתקדמים, הוצאות פיתוח ומטרות תאגידיות כלליות אחרות.
גיורא אלמוגי, מנכ"ל החברה בירך על המהלך: "הביקוש לחשמל בארה"ב עולה בקצב גבוה ואיתו גם הביקוש לחשמל ממקורות מתחדשים. כאשר רכשנו את CPV, קבענו אסטרטגיה של הרחבת הפעילות של האנרגיה המתחדשת בארה"ב והיום יש לנו נכסים פעילים ולקראת הפעלה בהיקף של כ-650 מגוואט. מעבר לכך, אנו ממנפים את היכולות של החברה וממשיכים לפתח פרויקטים באזורים של ביקוש גבוה לחשמל ירוק ולקדם פרויקטים בשלבי פיתוח מוקדמים יותר".
 
או.פי.סי. אנרגיה הינה יצרנית החשמל הפרטית ראשונה בארץ ובארצות הברית המספקת חשמל באופן סביבתי תוך שילוב אנרגיה סולארית, רוח וגז טבעי ביעילות גבוהה. בשנת 2020 הודיעה החברה על כניסה לארצות הברית באמצעות רכישת חברת Competitive Power Ventures תמורת 800 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה