השוק
הסטארט-אפ הישראלי בדרך להנפקה לפי שווי של כחצי מיליארד דולר
יצרנית הזכוכית החכמה גאוזי הקפיאה ניסיון הנפקה בתחילת 2023, וצפויה לאחר כשנה להצטרף לנאסד"ק. למרות הערכות שווי וגיוס נמוכים מהצפוי, החברה תגיש תשקיף לרשות ניירות ערך האמריקנית
למרות עיכוב מסוים בזמנים, חברת הסטארט-אפ הישראלית גאוזי (Gauzy) יוצאת להנפקה בנאסד"ק. בזמן הקרוב החברה צפויה להגיש תשקיף גלוי לרשות ניירות הערך האמריקנית (SEC) ולאחר מכן לצאת להנפקה ברבעון הנוכחי. שווי החברה פחת בכ-100 מיליון דולר ממועד ההנפקה המקורי המתוכנן לפני כשנה.
על פי דיווח כלכליסט הבוקר (חמישי) החברה שהוקמה ב-2010 על ידי אייל פסו המשמש כמנכ"ל מאז, התעכבה שנה לאחר מועד ההנפקה המקורי שקבעה, שהיה אמור להתרחש ברבעון הראשון של 2023 לפי ערך הנפקה בשווי 600 מיליון דולר. לאחר העיכוב הלא צפוי השווי המתוכנן להנפקה צפוי לעמוד על 400-500 מיליון דולר. בנוסף היקף הגיוס ירד מ-150 מיליון דולר ל-100 מיליון דולר.
הריבית הגבוהה היא שגרמה להפחתת היקף הגיוס במידה מסוימת, ואף לצינון הביקושים לנכסי סיכון וסגירת חלון ההנפקות בוול סטריט. אך גאוזי מראה סימני התאוששות מתחילת שנת 2024, ובחברה מאמינים שההנפקה תסייע במכירות למרות אי הוודאות הקיימת בשוק כרגע.
עוד ב-
חברת גאוזי פיתחה זכוכית חכמה, שבעזרת אמצעים כימיים יכולה לשלוט בהארה ובהצללה של כלי תחבורה שונים. הטכנולוגיה שפיתחה מאפשרת לשלוט ברמת ההצללה של הזכוכית, לדוגמא בשמשות כלי רכב ומסכי טלוויזיה. עם לקוחותיה נמנים חברת LG הדרום-קוריאנית, יצרניות הרכב ב.מ.וו, יונדאי, מרצדס, ואף יצרנית המטוסים איירבוס.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה