השוק

דובי פרנסס תוקף בכעס: "עוד ניסיון חיסול לא נעים"

פרנסס כתב בחשבון הלינקדאין שלו ביקורת קשה על התקשורת: "אנחנו חיים בעולם מעניין בו שערוך רבעוני רעיוני שנעשה על ידי מנהל הון סיכון הופך בעיתונות צהובה (מונחית מטרה?) ל״אכזבה״ ״הפסד״ ״שנתיים שהמשקיעים שלו ירצו לשכוח״, ״בעוד שהנאסד״ק עשה XX%, ״הכריש מאכזב - הפסיד 39 מיליון בשנת 2024״, כך נולד ספין"
מערכת ice |  6
דובי פרנסס (צילום יחצ)
לאחר שפורסם כי דובי פרנסס, כוכב התוכנית "הכרישים" בקשת 12 ואחד ממשקיעי ההון סיכון המוכרים בישראל, הפסיד למשקיעים שלו בשנה אחת 39 מיליון דולר באמצעות קרן ההון סיכון אותה הוא ייסד ובה הוא משמש גם כמנכ"ל, גרופ 11 (Group 11), כאשר מאז 2022 רשמה הקרן הפסדים של 43 מיליון דולר, הוא עלה להתקפה חריפה.
פרנסס כתב בחשבון הלינקדאין שלו: "אנחנו חיים בעולם מעניין בו שערוך רבעוני רעיוני שנעשה על ידי מנהל הון סיכון הופך בעיתונות צהובה (מונחית מטרה?) ל״אכזבה״ ״הפסד״ ״שנתיים שהמשקיעים שלו ירצו לשכוח״, ״בעוד שהנאסד״ק עשה XX%”.

עוד נכתב: "מה שתורגם מיד על ידם לאנגלית, עלה בסושייל והודהד למגזינים אחרים וגם לעמוד הוויקיפדיה שלי. ״הכריש מאכזב - הפסיד 39 מיליון בשנת 2024״, כך נולד לו ספין. מסיפור הצלחה לסיפור אכזבה:). רק מבהיר וישירות, לא דרך המילייה התקשורתית - שקל לא הופסד בקרן 5 של גרופ 11 והשווי שלה בספרים גם אחרי השערוך הרעיוני הקונסרבטיבי (שלי) אינו נופל מהסכום שגויס אליה ב2021 - 198 מיליון דולר". 
כמו כן הסביר: "בשנים הקרובות השווי יעלה וירד ויעלה - מה שחשוב זה אירועי נזילות ושם אנחנו נמדד, כמו בקרנות עבר, במעמד מכירה או הנפקה של חברות המטרה של הפורטפוליו של כל קרן. התלבטתי אם להגיב בצורה שתהיה פחות נעימה לכתב ולעיתון אבל יהיה הדבר סר טעם בהתחשב באתגרים שלפתחנו ובזמן שלאזרחים ישראלים יש קרובי משפחה שבויים בעזה  וחיילים שלוחמים בשטח".
"לסיכום, למרות עוד ניסיון חיסול לא נעים: אמשיך להשקיע בישראל כל עוד ידי משגת, למרות הרעש התקשורתי שבטוח לא עוזר או מגביר תאבון למשקיעי חו״ל ציונים כמוני, אמשיך לעזור לחברות המטרה בפורטפוליו של גרופ 11 להגדיר קטגוריות ולהשיא תשואה עודפת בשנים הקרובות". 
הזמן כמובן יעשה את שלו - גם לנביאי/ות האמת וגם לנביאי/ות השקר
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    אי אפשר לצפות מביביסט שיקח אחריות (ל"ת)
    פסיכולוג 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • 5.
    אי אפשר לצפות מביביסט שיקח אחריות (ל"ת)
    פסיכולוג 04/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 4.
    אנחנו איתך באמון ואהבה.
    אחד העם 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אם תתבע דיבה רק נשמח.
    סגור
  • 3.
    הכלבים נובחים והשיירה עוברת
    מיריקה הראל 04/2024/08
    הגב לתגובה זו
    6 0
    דובי היקר,יישר כוח,ואל תשים לב למקטרגים ,הכל בגלל השקפה פוליטית..ודבקות באמת והצדק ..אתה יקר לעם ישראל,ושימותו הקנאים.
    סגור
  • 2.
    לא רואה ערוצים ישראלים. לא מימין ולא משמאל. (ל"ת)
    ם 04/2024/07
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 1.
    כפר יונה
    רונן 04/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חרטום בשקל
    סגור