השוק

מנכ"ל דיסקונט הכריע: זו המועמדת המובילה לתפקיד היועמ"ש

לאחר שהיועצת המשפטית עו"ד ניצן סנדור עברה לבנק לאומי, רק שנה וחצי לאחר שהצטרפה לדיסקונט והפתיעה עם רצונה לעזוב, כעת מנכ"ל דיסקונט הכריע. זו המועמדת המובילה שלו
מערכת ice | 
אבי לוי מנכ"ל דיסקונט (צילום ישראל הדרי, Magma Images)
מנכ"ל בנק דיסקונט, אבי לוי, הכריע בדבר דמותה של המועמדת המובילה שלו לתפקיד היועצת המשפטית של הבנק. המועמדת היא הדר ברין וייס, המכהנת כמשנה למנכ"ל והיועצת המשפטית של כלל ביטוח. המינוי טרם אושר בדירקטוריון הבנק.
כזכור, רק לפני מספר חודשים ושנה וחצי בלבד לאחר שהצטרפה לבנק דיסקונט, היועצת המשפטית עו"ד ניצן סנדור עברה לבנק המתחרה, בנק לאומי. סנדור הודיעה על כך לדירקטוריון הבנק ולעובדים והחליפה את מיכל אלטרמן, שסיימה קדנציה קצרה של שנה בלבד. זאת כאשר גורמים בדיסקונט הופתעו מעזיבתה הפתאומית. 
כזכור, יו"ר דירקטוריון בנק דיסקונט דאז, שאול קוברינסקי, אישר באפריל 2022  שורה של שינויים בהנהלת החברה ושינויים בחטיבת הבנק. כחלק מהשינויים עו"ד ניצן סנדור מונתה ליועצת המשפטית הראשית של דיסקונט וראש חטיבת הייעוץ המשפטי. סנדור הצטרפה להנהלת דיסקונט לאחר כ-18 שנים במשרד עו"ד פישר ושות', שם כיהנה כשותפה וראש משותפת של מחלקת שוק ההון. 
מנכ"ל דיסקונט דאז אורי לוין בירך ואמר: "אני מברך את עו"ד ניצן סנדור על הצטרפותה להנהלת הבנק. ניצן היא מעורכות הדין המסחריות המובילות והמוערכות בישראל ואין לי ספק שתרומתה לבנק כחברת הנהלה, כיועצת משפטית ראשית וכראש חטיבת הייעוץ המשפטי תהיה בעלת ערך רב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה