השוק

השקעה בסך 20 מיליון דולר: הסטארט-אפ הישראלי חוגג הישג ענק

הסטארט-אפ "ניוריאליטי" מכריז כי קרן מועצת החדשנות האירופית השקיעה בפלטפורמת ההסקה החדשנית שלו 20 מיליון דולר. מנכ"ל ומייסד משותף: "ניוריאליטי מספקת נתיב מהיר ורחב של עיבודי AI אשר מנתב באופן רציף ויעיל משימות לאותם מאיצי AI ייעודיים"

מערכת ice | 
בכירי ניוריאליטי (צילום אביב קורט)
קרן מועצת החדשנות האירופית מצטרפת להשקעה של 20 מיליון דולר בחברת סטארט-אפ הפועלת בתחום הבינה המלאכותית "ניוריאליטי", זאת בכדי לקדם את חזונה לדאטה סנטרים יעילים וחסכנים בפליטת פחמן. 
חברת סטארט-אפ ה-AI ניוריאליטי (NeuReality) מקיסריה, המפתחת פתרונות הסקה עתירי ביצועים לעידן ה-AI, חוגגת הישג משמעותי במיוחד בגזרת גיוסי ההון. היום (שלישי) ציינה חברת הסטארט-אפ הישראלית אשר פועלת בתחום הבינה המלאכותית, כי זו הצליחה לגייס 20 מיליון דולר מקרן מועצת החדשנות האירופית European Innovation Council)) וקרנות ההון סיכון Varana Capital, Cleveland Avenue, OurCrowd ו-XT Hi-Tech. 
אותו הישג משמעותי שהצליחה לגרוף חברת "ניוריאליטי", תסייע לה במטרתה להאיץ את הפריסה של פלטפורמת ההסקה בקרב מספר גדול יותר של לקוחות ומשתמשים ובהרחבת הפרישה לשווקים גיאוגרפיים נוספים תוך מיקוד בשימושים מבוססי בינה מלאכותית. מהקמתה, הצליחה החברה לגייס 70 מיליון דולר.
משה תנך, מנכ"ל ומייסד משותף, ניוריאליטי: "ניוריאליטי מספקת נתיב מהיר ורחב של עיבודי AI אשר מנתב באופן רציף ויעיל משימות לאותם מאיצי AI ייעודיים ובכך מספקת גם זמני תגובה מהירים ללקוחות, תוך שימור משאבים והון".
סבטוסלבה גיאורגייבה, יושבת ראש מועצת המנהלים של קרן הנציבות האירופית לחדשנות: "החזון והטכנולוגיה החדשנית של ניוריאליטי עולים בקנה אחד עם המחויבות שלנו לבסס את מעמדה של אירופה בתחום הטכנולוגיה העמוקה ובהשקעות שיעצבו עתיד בר קיימא לצד טכנולוגיה מתקדמת של AI".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה