השוק

ריווק רובוטיקס מציגה: הכנסות שיא בשנת 2023

ריווק רובוטיקס (LifewardTM) מפרסמת את תוצאותיה הכספיות לרבעון הרביעי ולשנת 2023 החברה מציגה הכנסות שיא רבעוניות ושנתיות; הושלם המיזוג המסחרי והתפעולי של החברה עם AlterG; הסינרגיה צפויה להניב חיסכון שנתי נטו בהיקף של כ-3 מיליון דולר
מערכת ice | 
מניות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
ריווק רובוטיקס בע"מ, (הפועלת תחת השם LifewardTM) (נאסד"קLFWD), חברה מובילת שוק עולמית המספקת פתרונות משני-חיים המחוללים מהפכה בתחום השיקום, ההחלמה והגשמת שאיפות החיים עם מגבלות פיזיות או נכות, פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות לשלושת החודשים והשנה שהסתיימו ב-31 בדצמבר, 2023. 
סך ההכנסות ברבעון הרביעי של שנת 2023 הסתכמו בכ-6.9 מיליון דולר, בהשוואה לכ-2.2 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ-4.7 מיליון דולר או 216%. ההכנסות ממכירת מוצרים מחברת ReWalk לשעבר עמדו על כ-2.2 מיליון דולר בזהה לתקופה מקבילה אשתקד. התוצאות האלה נבעו מהכנסות זהות ממכירת מערכות השלדים החיצוניים האישיים של ReWalk וירידה קלה בהכנסות MyoCycle, שקוזזו על ידי מכירות חזקות של מערכות ReStore. ההכנסות ממכירת מוצרים מחברת AlterG לשעבר, שנרכשה באוגוסט 2023, תרמו כ-4.7 מיליון דולר.
סך ההוצאות התפעוליות ברבעון הרביעי של שנת 2023 עמדו על כ-8.6 מיליון דולר, לעומת כ-5.7 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. מתוך הסכום הכולל, תרמה AlterG סך של כ-3.2 מיליון דולר להוצאות התפעוליות ברבעון הרביעי של 2023. בנטרול ההוצאות של AlterG, ההוצאות התפעוליות ברבעון האחרון של 2023 עמדו על כ-5.4 מיליון דולר, בהשוואה לכ-5.7 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד, ירידה של כ-0.3 מיליון דולר, או 4%-.
סך ההוצאות התפעוליות ברבעון הרביעי של שנת 2023 כללו כ-1.6 מיליון דולר של עלויות עסקה לרכישת AlterG, הפחתות של התאמות חשבונאיות של הרכישה, ארגון מחדש, אינטגרציה ומיתוג מחדש, הוצאות אלו מסוכמות בטבלת non-GAAP מצ"ב.

ההפסד הנקי ברבעון הרביעי של שנת 2023 עמד על כ-5.6 מיליון דולר או (0.13) דולר למניה, בהשוואה להפסד נקי של כ-5.3 מיליון דולר או (0.09) דולר למניה, בתקופה המקבילה אשתקד. על בסיס non-GAAP, שאינו כולל את הפריטים בטבלה מצ"ב, עמד ההפסד הנקי המותאם על כ-3.3 מיליון דולר או (0.05) דולר למניה, ברבעון הרביעי של 2023, בהשוואה לכ-4.3 מיליון דולר או (0.07) דולר למניה, בתקופה המקבילה אשתקד.
Lifeward צופה כי הכנסותיה לשנת 2024 תהיינה בטווח שבין 28 ל-32 מיליון דולר, שיעור הרווחיות הגולמית non-GAAP, יהיה בטווח הגבוה של ה-40%, הוצאות התפעול non-GAAP תרדנה מהרמות של רבעון רביעי בשנת 2023 בשל החיסכון הצפוי כחלק ממהלך האינטגרציה, ההפסד התפעולי non-GAAP צפוי להצטמצם לסכום דו-ספרתי נמוך במיליוני דולרים. 
"הושלמה פעילות האינטגרציה הארגונית שלנו ליצירת Lifeward ואנו ניצבים בעמדה אידיאלית ליישום האסטרטגיה שלנו", אמר לארי ג'סינסקי, מנכ"ל Lifeward. "הצוות שלנו ערוך היטב לתמוך בלקוחות קיימים וחדשים עם הפורטפוליו המלא של הפתרונות החדשניים שלנו על פני קשת השיקום, ומוכן למיקסום ההזדמנות שנוצרה על ידי קטגוריית ההטבות החדשה של Medicare עבור שלדים חיצוניים אישיים, על מנת לאפשר גישה נרחבת יותר לשלדים החיצוניים האישיים של ReWalk לנפגעי חוט השדרה. אנו מצפים ששנת 2024 תהא שנת הישגים, עת שאנו עוברים לשלב הצמיחה ומתעתדים לנצל את ההזדמנות המסחרית המשמעותית העומדת בפנינו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה