בחירות 2022

לפיד השלים עם ההפסד והתקשר לברך את נתניהו: "בהצלחה"

לאחר הפסד לא מאוד מפתיע למפלגת הליכוד בראשות בנימין נתניהו, רה"מ היוצא צלצל לנתניהו, איחל לו הצלחה ועדכן כי לשכתו מתכוננת להעברת השלטון בצורה מאורגנת ומסודרת
מערכת ice | 
בנימין נתניהו, יאיר לפיד (צילום פלאש 90/ מיכאל גלעדי, אבשלום ששוני)
יומיים לאחר יום הבחירות לכנסת ה-25 טרם הגיעו תוצאות האמת המלאות אך אין ספק כי למפלגת הליכוד בראשות בנימין נתניהו ולגוש הימין בפוליטיקה הישראלית יש רוב מובהק ובהתאם לכך יתבקש רה"מ היוצא יאיר לפיד לפנות את לשכתו.
למרות שנתניהו הצהיר בערב סגירת הקלפיות כי הוא יהיה ראש הממשלה של כולם, יאיר לפיד מסר נאום שביקש להמתין לתוצאות האמת. כעת שכבר אין ספק, לפיד צלצל לנתניהו ולפי דבריו איחל לו הצלחה והוסיף: "מדינת ישראל היא מעל לכל שיקול פוליטי". כמו כן, עדכן שמשרדו מתכונן להעברת שלטון מסודרת לידי נתניהו. 
ברכות נוספות הגיעו גם משגריר ארה"ב בישראל, טום ניידס שכתב בטוויטר: "הייתה לי עכשיו טובה עם בנימין נתניהו. אני מברך אותו על הניצחון שלו ומסרתי לו שאני מצפה לעבודה משותפת לשמירת הקשר האיתן". נשיא ארה"ב צפוי לשוחח עם נתניהו בסופ"ש על מנת לברך אותו גם כן. 
כאמור הממשלה החדשה צפויה להיות ממשלת ימין, אולי הקיצונית ביותר שנראתה בתולדות המדינה, וזאת לאחר שדווח היום כי מרצ לא תעבור את אחוז החסימה, כמו גם בל"ד שכזכור נפרדה מהרשימה המשותפת ובחרה לרוץ בנפרד. 
בנאום לפני כשעה מרב מיכאלי הגיבה לראשונה לתוצאות הבחירות והאשימה בעיקר את לפיד בהפסד של הגוש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה