בחירות 2022

בעקבות האירועים האחרונים: בליכוד מענישים את הציונות הדתית

היחסים בין מפלגת הליכוד למפלגתם של איתמר בן גביר ובצלאל סמוטריץ' עולים על שרטון. הליכוד החליטו למנוע מהם את שיתוף הפעולה באפליקציית "אלקטור" ביום הבחירות
מערכת ice | 
בנימין נתניהו, איתמר בן גביר ובצלאל סמוטריץ' (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, יונתן זינדל, אבשלום ששוני)
הקלטות בצלאל סמוטריץ' שפורסמו השבוע ותגובתה החריגה של הליכוד ותקרית התמונה המשותפת שלא יצאה לפועל של בנימין נתניהו-איתמר בן גביר בכפר חב"ד הם שני סימנים למתיחות העולה בין שתי המפלגות. בישראל היום מתפרסם היום שהמתיחות עולה שלב נוסף.
אפליקציית "אלקטור" עובדת כך שהמפלגות מזינות את רשימת הבוחרים הפוטנציאליים המוכרים להם ולאחר שהבוחר מגיע לקלפי הוא נמחק מהרשימות וכך מי שלא הגיע ניתן לנסות ולהמריץ אותו להגיע באמצעות שיחות ומסרונים. בזכות אפליקציה זו המפלגות יכולות לרכז את פעילותם בקרב המצביעים המוכרים להם שעדיין לא יצאו להצביע.

מפלגות גוש הימין החליטו שיתוף פעולה באמצעות אפליקציה זו לפני כחודשיים וזאת על מנת ולהגדיל את גוש הימין ככל הניתן. בציונות הדתית טוענים כי בליכוד חזרו בהם מהכוונה לשתף פעולה עם הטכנולוגיה הזו בעקבות ניסיון לעצור את זליגת הקולות מהליכוד למפלגתם של בן גביר וסמוטריץ'.
גורם בציונות הדתית אומר לישראל היום: "סיכמנו על שיתוף פעולה בין כל מפלגות הגוש. כולם בשביל אחד, אחד בשביל כולם. היו ישיבות מצוינות ברוח טובה. בימים האחרונים הודיעו אנשי הליכוד שהם לא יכולים להיות שותפים בסיפור הזה. למה? לא הצלחנו לקבל תשובה ברורה".
לדבריו, "שיתוף המידע הוא קריטי, כך אנחנו יודעים את מי צריך להמריץ ולדאוג להביאו לקלפי. הבחירות הללו יוכרעו רק על ידי הבאת אנשים לקלפיות, רק על ידי מיצוי כל הקולות של הגוש, זה קריטי. אנחנו ימים ספורים לפני הבחירות, חייבים לחתום על החוזים, אי אפשר להתמהמה. השליטה בנתונים, התיאום, ריכוז הכוחות, אלו הדברים שמנצחים בחירות. נראה שבליכוד מוכנים אפילו שיהיה נזק לגוש רק כדי שאנחנו לא נגדל וניקח להם מצביעים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה