בחירות 2022

לפיד: "להצביע לבן גביר זה להצביע נגד צה"ל"

בכנס השנתי של התנועה לאיכות השלטון התארחו פוליטיקאים רבים וביניהם ראש הממשלה יאיר לפיד שתקף את איתמר בן גביר ובצלאל סמוטריץ'. סמוטריץ' שלקח חלק בכנס לא נשאר חייב והגיב
מערכת ice |  3
יאיר לפיד (צילום פלאש 90/ גדעון מרקוביץ)
הכנס השנתי של התנועה לאיכות השלטון התקיים היום (שלישי) בבית ציוני אמריקה בהנחיית העיתונאית נטעלי שם טוב ובהשתתפות ראש הממשלה יאיר לפיד, שר הביטחון בני גנץ, שרת התחבורה מרב מיכאלי, יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' ועוד בכירים מעולמות הכלכלה, המשפט והפוליטיקה.
את הכנס פתח ראש הממשלה יאיר לפיד, שאמר: "אני יודע שכבר אלף פעם הכריזו פה על 'סוף הדמוקרטיה, אבל הפעם זה לא איום, זו הבטחת הבחירות של המפלגה השלישית בגודלה בישראל, ושל ראש האופוזיציה של נתניהו שתלוי בהם באופן מוחלט. לא במקרה סמוטריץ' ובן גביר למדו משפטים – הם עשו את זה כדי להחליש את המערכת ולהביא עלינו את סוף הדמוקרטיה. האנשים האלה פועלים כבר שנים נגד צה"ל, נגד השב"כ, נגד המשטרה, נגד החוק. להצביע לבן גביר זה להצביע נגד צה"ל".

"אחוזי הגיוס אצלנו יותר גדולים ואתם מפחדים כי כשאני אהיה שר הביטחון יהיו לי המון אלופים ותתי אלופים דתיים למנות שיחזירו לצה"ל את הרוח היהודית, הכבוד הלאומי והחתירה לניצחון", הגיב סמוטריץ' בדבריו ועבר למצב תקיפה. "הפעילות החשובה מאוד של התנועה לאיכות השלטון עוזרת לנו להוכיח על הצביעות שנוטפת מהאוזניים של מי ששומרים על החוק ועל שלטון החוק ואת המאבק בחשוב על טוהר המידות בשלטון הציבורי, כי בשנה האחרונה לא עשיתם כלום".
גנץ החליט לתקוף את נתניהו בדבריו "התנהלותו של נתניהו משובשת, ואינו רואה את טובת המדינה. נתניהו שמבקש לשוב לכיסא ראש הממשלה ונמצא כפסע מכך, הוא אדם שתרם רבות למדינת ישראל, אבל שיקול הדעת שלו בין צרכיו האישיים לצרכי המדינה יצאו מכלל איזון. האם גם לפני מבצעים נתניהו ידרוש לדחות דיונים?".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לפיד מוסר אינטרסים ביטחוניים במתהה לחיזבאללה
    חן 10/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וגנץ פועל יותר למען הרשות הפלשתינית מאשר לטובת ישראל ואף גאה בכך
    סגור
  • 2.
    ללכת עם המשותפת זה נגד המדינה וצהל
    שרון 10/2022/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ללכת עם המשותפת זה נגד המדינה וצהל איש חלול .
    סגור
  • 1.
    חוצפה! להצביע לפיד זה להצביע נגד צה׳ל! (ל"ת)
    אורח 10/2022/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור