בחירות 2022

ח"כ מש"ס: "נדאג לעניים, אבל לא במחיר של שבת"

רעבים לשינוי? ח"כ אוריאל בוסו מטעם ש"ס התארח בתוכנית הבוקר של פאולה וליאון והסביר כיצד ש"ס תטפל ביוקר המחיה ובעיית הדיור. מהתשובות עולה כי העניים יכולים לחכות כי השבת חשובה הרבה יותר
מערכת ice | 
קמפיין ש"ס
בתוכנית הבוקר "פאולה וליאון" של פאולה וליאון רוזנברג בקשת 12 התראיין הבוקר (ראשון) ח"כ מטעם מפלגת ש"ס אוריאל בוסו. הוא הגיע במסגרת פרויקט הבחירות של התוכנית "מי דואג לנו?" בו ענה על שאלות המתייחסות ליוקר המחיה, משבר הדיור, אוכלוסיית הגיל השלישי ומערכת החינוך בישראל. במסגרת הפרויקט כל יום יגיע נציג ממפלגה גדולה אחרת בישראל.
"ש"ס מגדירה את עצמה כמפלגה החברתית היחידה בישראל, ומאמינה שלפני שמוצאים פתרון לכל בעיות ישראל, והן רבות, עלינו לדאוג לשכבות החלשות", הסביר בוסו את תפקידה של ש"ס כחלק מרצונה להיות בממשלה והציע את פתרונה של מפלגת ש"ס לבעיית העוני. "המפלגה מבטיחה לטפל בנושא בצורת 'דגים וחכות'. כרטיס ביטחון תזונתי והקמת הרשות למלחמה בעוני".

פתרונו זה מסתמך מצד אחד על הדגים, כרטיס ביטחון תזונתי, רעיון הנלקח מארה"ב ואילו מהצד השני, החכות, בצורת הרשות למלחמה בעוני. "הגיע הזמן שמדינת ישראל תקבל אחריות למצב העוני ולא תגלגל אותו לעמותות פרטיות".  
פאולה וליאון לא הסתפקו בסיסמאות אלה ושאלו, אם מדובר בנושא כל כך מהותי, למה לא ישבו עם הממשלה הנוכחית ותשובותיו גרמו להבין שאולי ש"ס מתיימרת להיות מפלגה חברתית, אבל יש דברים יותר חשובים. "ש"ס לא תשב בממשלה עם אנשים כמו ליברמן שקידמו את התייקרות הכלים החד-פעמיים, או תשב בממשלה שמקדמת תחבורה ציבורית בשבת... ש"ס תדאג לשכבות החלשות תוך כדי שמירה על צביונה של מדינת ישראל כמדינה יהודית דתית". אז מצד אחד רוצים לעזור לעניים, אבל מצד שני, אוכלוסיות רבות שתחבורה ציבורית בשבת קריטית להם (מי שעובד בשבת, כולל אוכלוסיות שאינן יהודיות כלל) נפגעות.
בנוגע לבעיית הדיור, הוא תקף את הממשלה הנוכחית וטען כי היא "הרחיבה את הפערים, אטמה את האוזניים, דאגה לעשירים, לא טיפלה בהורדת המס ובסבסוד קרקעות והשאירה לנו נושא כאוב וטעון עבור מאות אלפי זוגות ומחוסרי דיור". גם כאן הוא התעלם מכך שמדובר בממשלה הקיימת שנה וש"ס ישבה בכמה וכמה ממשלות קודמות בשנים שקדמו לממשלה הנוכחית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה