בחירות 2022

מיקי רוזנטל חוזר לפוליטיקה: זו המפלגה שקורצת לו

לפוליטיקאי לשעבר נמאס להסתכל מהצד ולא להתערב בחיי המדינה. מחר הוא עשוי להכריז על המפלגה בה הוא בוחר להצטרף בבחירות הבאות
דוד זולדן | 
מיקי רוזנטל (צילום פלאש 90)
חבר הכנסת לשעבר מיקי רוזנטל מפתיע: "יש קורטוב של אמת בידיעה. אני מחויב לסודיות ולכן לא מתאפשר לי היום לומר בדיוק במה דברים אמורים. אני מתכוון לחזור לפעול בזירה הציבורית. מחר אמסור הודעה מפורטת".
מיקי רוזנטל חבר כנסת מטעם מפלגת העבודה לשעבר מסתודד בימים האחרונים מיכאלי ומפלרטט עם מפלגות בגוש המרכז-שמאל. למיכאלי שני שריונים בעשירייה הראשונה והריאלית. ימים ספורים לפני סגירת הרשימות כששקד משוועת לאיחוד גואל, כשגלאון מפצירה במיכאלי לאחד כוחות ומיכאלי בוטחת בקולות הבייס שלה - רוזנטל עשוי לחזור למפלגת האם שלו באופן שהמעבר יראה טבעי ולא מזוגזג ובלי נקיפות מצפון ופשרות בדרך לאיחוד עם מפלגה שהוא לא שלם עם דרכה.    
עד סוף השבוע נותר למרצ והעבודה לשלב כוחות ולהתרחק מהקו האדום. האם מפלגת העבודה תתאחד עם מרצ? כאשר המצב בסקרים מעיד על דעיכה מסוימת וסכנה מבחינת שתי המפלגות, נראה שבמפלגת העבודה עדיין מתנגדים לאיחוד.
ראש ממשלת המעבר, יאיר לפיד, ממשיך ללחוץ מצדו לאיחוד בין העבודה לבין מרצ, על מנת לוודא ששתי המפלגות עוברות את אחוז החסימה. זהבה גלאון מפעילה מכבש לחצים על מיכאלי, אך יו"ר העבודה מיכאלי לא מגלה התלהבות יתרה בלשון המעטה לחיזוריה של גלאון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה