בחירות 2022

איתמר בן-גביר זועם על ראש השב"כ: "מחייב עונש מוות"

חבר הכנסת מגיב לנאומו אמש של ראש שירות הביטחון הכללי בציוץ בטוויטר: "הטרור מחייב עונש מוות למחבלים"
מערכת ice |  2
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
לאחר שראש השב"כ, רונן בר, נאם בכנס של המכון למדיניות נגד טרור וטען שחוסר היציבות הפוליטית מהווה זריקת עידוד לארגוני הטרור והתייחס לשיח המפלג בחברה הישראלית, כאשר אמר כך: "השסע החברתי מעודד את מדינות ציר הרשע". התגובות בזירה הפוליטית בישראל ממשיכות לזרום, כאשר הפעם, הגיע תורו של איתמר בן גביר.

יושב ראש העוצמה היהודית כתב כך בטוויטר: "רונן בר היקר: לא דרישת מוות למחבלים מביאה את הטרור אלא להפך, הטרור מחייב עונש מוות למחבלים. השיח המוקצן מגיע מכיוון תומכי הטרור שאותם יש לגרש ועל השב"כ להתמקד בעיקר: מלחמת חורמה בטרוריסטיים ובמי שמסית ומדיח לרצח יהודים, גם אם הם מכהנים כחברי כנסת בכנסת ישראל".
 
כזכור, חצי ביקורות האחרונים של בן גביר היו לכיוונו של ראש הממשלה לשעבר - אהוד אולמרט, עליו אמר: "הישיבה בכלא עשתה רק רע לאולמרט, איש השמאל שמאז שישב בכלא, הפך לעז פנים, נרגן ובלתי נסבל בציבוריות הישראלית, מול האהדה שיש למפלגת עצמה יהודית שעומדת לצנינים בעיניו. בעזרת השם הימין ינצח בבחירות ונקים ממשלת ימין מלא מלא, נגד השמאל החמוץ".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עונש מוות למחבלים זה באמת חובה - ייצור הרתעה
    בן 09/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עונש מוות למחבלים זה באמת חובה , כמו שיש עונשי מוות בארה"ב ובחלק גדול ממדינות העולם, בלי קשר לימין או שמאל!! דבר לגיטימי, וגם לחוקק את חוק הנאמנות!! כל השאר אפשר לנהל מו"מ
    סגור
  • 1.
    אב״ג שנעצר לא פעם מטיף לשב״כ?
    מודג 09/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היקום קורס לתוך עצמו. אם כבר קודם שיעשה טירונות...
    סגור