בחירות 2022

לוין תוקף את סער ושקד: "הפינוי האלים - כתם שחור"

האיש החזק בליכוד אחרי נתניהו הוא יריב לוין שמשגר מסר להתיישבות כולה על רקע סדרת הפינויים והריסות בתים לאחרונה ברחבי יש"ע
דוד זולדן | 
השבעה בכנסת (צילום יונתן סינדל אוליבר פיטוסי פלאש 90)
יו"ר סיעת הליכוד ומרכז האופוזיציה, ח"כ יריב לוין מגיב לסדרת הפינויים ביו"ש ומאשים: "הפינוי האלים של המתיישבים החלוצים בדרך אמונה הוא כתם שחור נוסף על ממשלת השמאל של לפיד וגנץ ושותפיהם גדעון סער ואיילת שקד. שוב הוכח שמי שמבקשים לקבל קולות ימין בעודם יושבים בממשלת שמאל, בוחרים להפנות גב למתיישבים בכל הזדמנות. 
אני מחזק את ידי כל העושים במלאכת יישוב הארץ. דרכנו מנצחת ותמשיך לנצח". הבוקר כאמור, המנהל האזרחי הרס את נקודת ההתיישבות 'דרך האמונה' בגוש עציון, בה התגוררו 15 משפחות וזאת יומיים לאחר ההרס הקשה ברמת מגרון.
גם בתנועת נחלה התייחסו לפינוי ואמרו: "נקודת ההתיישבות החרדית שהוקמה היא גאווה למדינת ישראל ועם ישראל. לומדי תורה ומשפחות ששהו במקום הם חלוצי הארץ. אנו קוראים לשר הביטחון גנץ ולשותפו גדעון סער: אל תתנו ידכם להרס והתנכלות לחלוצים ביהודה ושומרון, הגיע הזמן להפנות את הכוחות לעצור באופן מיידי את השתלטות הערבים על שטחי יהודה ושומרון, שקורים בכל רגע ורגע".  
עוד אמרו כי "שר הביטחון חייב להפסיק את הקשר עם אבו מאזן שרק מביא עוד טרור ועוד השתלטות ערבית על שטחי יהודה ושומרון. את הרוח הזאת אף אחד לא יצליח לעצור - בקרוב ממש תוקם ממשלה לאומית שתחדש את נקודות ההתיישבות בכל רחבי יהודה ושומרון ותשים סוף להשתוללות הערבית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה