בחירות 2022

מרב מיכאלי תחת מתקפת גולשים בעקבות "קמפיין ההדרה"

השרה מיכאלי תחת מתקפת גולשים ברשתות החברתיות כשעיקר הזעם נעוץ בטענה שמיכאלי מייצרת פרובוקציה בריכוזים החרדים כדי להעלות הנושא לסדר היום ולנסות לקושש קולות על גבם
דוד זולדן |  4
מרב מיכאלי (צילום פלאש 90/ שיר טורם, אוליביה פיטוסי)
הצעד של שרת התחבורה גורר ביקורות חריפות לא רק מצד פוליטיקאים חרדים אלא גם מול גולשים זועמים ברשת. לאחר שהעלתה לסדר היום את עניין התמרורים והצורך המשמעותי בעיניה לצרף אליהם גם דמויות של נשים, מיכאלי הציגה את התכנית הבאה שלה דווקא בריכוזים החרדיים כאשר מטרתה היא מניעת הדרת נשים בתחבורה הציבורית. ברשת זועמים: "מנצלת את תפקידך לקמפיין בחירות נוטף שנאה נגד הציבור החרדי"
באמצעות סוגיית התמרורים הצליחה השרה מיכאלי לייצר שיח, כזה שגם הביא עמו ביקורת על העיסוק השולי של מיכאלי במשרד התחבורה במקום להתעסק בדברים חשובים יותר כמו למשל הקטל הנורא בכבישים, היא הפתיעה שוב עם תכנית שמטרתה מאבק בהדרת הנשים בתחבורה הציבורית.
על פי התכנית, מספר פקחים סמויים מטעם המשרד התחבורה ייסעו בתחבורה הציבורית בערים ירושלים, בית שמש ובני ברק, וינסו לאתר מקרים של הדרת נשים באוטובוסים. כל פקח או פקחית יפקחו על 20 קווים שהוגדרו כ"מועדים להדרה".
כזכור, בחשבון הטוויטר שלה רשמה מיכאלי: "לא ניתן שיחשיכו אותנו. לא ניתן שיפגעו בנו. גם בתחבורה הציבורית". גולש אחד כתב: "הפרדה מגדרית היא ביזיון וגם סמל לחוסר משילות וצפצוף על החוק. משרד התחבורה צריך לטפל גם בזה"
גולש נוסף תקף אותה ואמר: "שבועות שתחום התחבורה בוער, תאונות הדרכים משתוללות וההלוויות לא נגמרות. ועד שאת נוקטת פעולה כשרה האחראית על התחבורה, את מנצלת את תפקידך לקמפיין בחירות נוטף שנאה נגד הציבור החרדי?! אני יודע שיש פער ערכי עצום ביני כימני אלייך כפוליטיקאית מהשמאל, אבל זה כבר באמת שפל חדש".
 
גולש אחר כתב: "תגידי, את התחרפנת לחלוטין? עם כל הכבוד לנושא ויש כבוד, בזה את מתעסקת בשבוע כל כך נוראי בכבישים? הלו! אנשים מתים! תקשיבי לתחליפי שלך!".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    חיי אדם שויים כקליפת השום בעיניה.
    גלי 08/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרי שבוע קטלני בכבישים, אין לה מה לעשות, חוץ מלהתעסק בשטויות?!
    סגור
  • 3.
    הו מירב... (ל"ת)
    בחעי 08/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    כדאי לבדוק אם היא אישה...
    ש. 08/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכמיהה שלה לנשים מזכירה לי גבר סוטה !
    סגור
  • 1.
    אין מילים
    לא משנה 08/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה נפיחות, התנשאות, צרות מבט, רשעות בשם הנאורות, צפונבוניות. מתי תבוא הגאולה?
    סגור