בחירות 2022

סקר מפתיע בחדשות 13? נתניהו נפגע מעלות השחר

גוש נתניהו ירד ל-59 מנדטים בלבד לעומת 62 מנדטים בלבד בסקר שלפני המבצע, לפיד חזק עם 22 מנדטים, סמוטריץ' ראש בראש מול גנץ עם 11 מנדטים לכל אחד
מערכת ice | 
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, עטיה מוחמד)
סקר חדשות 13 ופרופ' קמיל פוקס בדק איך השפיע מבצע עלות השחר על דעת הקהל בישראל: גוש נתניהו יורד ל-59 מנדטים לעומת 62 מנדטים מהסקר הקודם שנערך בחמישי האחרון.
58% מהנשאלים חושבים שמבצע 'עלות השחר' היה מבצע מוצלח • 63% סבורים שניהול המבצע בראשות לפיד וגנץ היה ניהול טוב, נתניהו נחלש בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה בארבעה אחוזים מהסקר שנערך לפני המבצע, ואילו ראש הממשלה לפיד שניהל את המבצע מטפס בשלושה אחוזים.
הליכוד מוליכה כאמור עם 34 מנדטים, בעוד יש עתיד זוכה ל-22 מנדטים, הציונות הדתית בראשות סמוטריץ' עם 11 מנדטים, בדיוק כמו כחול לבן התקווה החדשה שמקבלת גם כן 11 מנדטים משלה.

ש"ס מניבה 7 מנדטים בדומה ליהדות התורה, הרשימה המשותפת מקבלת 6 מנדטים, בעוד שהעבודה יחד עם ישראל ביתנו זוכות ל-5 מנדטים כל אחת, מרצ  מקבלת 4 מנדטים בדומה לרע"מ. הרוח הציונית בראשון איילת שקד ויועז הנדל – 4 מנדטים גם כן.
 
 
בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה בין רה"מ המכהן יאיר לפיד לבין רה"מ הקודם נתניהו- 43% חושבים שנתניהו מתאים יותר לכהן כראש ממשלה לעומת 32% שחושבים כי לפיד מתאים יותר לכהן כראש ממשלה.
בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה בין שר הביטחון בני גנץ לבין רה"מ הקודם נתניהו- 46% חושבים שנתניהו מתאים יותר לכהן כראש ממשלה לעומת 29% שחושבים כי גנץ מתאים יותר לכהן כראש ממשלה.
לשאלה מה הציבור חושב על ניהול המבצע על ידי לפיד וגנץ- 36% סבורים שניהול המבצע היה טוב מאוד, 27% סבורים שניהול המבצע היה די טוב, 6% סבורים שניהול המבצע היה לא כל כך טוב ו 14% סבורים שניהול המבצע היה לא טוב.  לשאלה האם מבצע 'עלות השחר' היה מבצע מוצלח- 58% סבורים שהמבצע היה מוצלח לעומת 21% שחושבים כי המבצע לא היה מוצלח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה