בחירות 2022

תרשם מבוכה? מחאה נגד לפיד בזמן ביקור הנשיא האמריקאי

ביום רביעי הקרוב יינחת נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן וייפגש עם ראש ממשלת ישראל יאיר לפיד, עובדי משרד החוץ החליטו לנצל את הפגישה בין השניים להעצמת מחאתם נגד לפיד
מערכת ice | 
יתמתג מחדש? יאיר לפיד (צילום: יוסי זמיר) (צילום יוסי זמיר)
ביום רביעי הקרוב יינחת בנתב"ג נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן. ביקור זה יהיה ביקורו הראשון של הנשיא במדינת ישראל. כשההכנות לביקור החשוב מחאת עובדי משרד החוץ מתגברת והיום (ראשון) הועלו דגלים שחורים ונפרסו שלטי מחאה על גבי בניין משרד החוץ בקריית הממשלה. כזכור מחאת עובדי החוץ התמקדה בביקורת על לפיד שלטענתם גילגל את האחריות על למשרד האוצר במקום לטפל בבעיה בעצמו. על שלטי המחאה נכתב: "מי פה בעל הבית?"
אם לא די בכך מחר (שני) בשעה 10 בבוקר צפויה להתקיים עצרת מחאה של עובדי המשרד ברחבת משרד החוץ בירושלים. מצד המוחים נמסר כי צפויות התפתחויות מפתיעות נוספות במחאה.
 
 
בכל אופן במשטרת ישראל נערכים בכוחות גדולים לקראת הגעת הנשיא. דובר המשטרה מסר כי במהלך הביקור ייתכנו עומסי תנועה. כמו כן במשטרה נערכים לסגור כמה מהכבישים המרכזיים במרכז, בהם כביש 431, כביש 1, כביש 443, כביש 40 ואת כל הכבישים המובילים אליהם. הכוונה היא לסגור את כל הכבישים באופן הרמטי, משעות הצהריים של יום רביעי ועד לשעות הערב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה