דיגיטל וטק

סכסוך בין אפל ולספוטיפיי עלול לעלות לה בקנס של מיליארדים

האם אפל, עומדת לחטוף קנס מהאיחוד האירופי? האיחוד פתח בחקירה נגד ענקית הטכנולוגיה בטענה שהיא גבתה סכומי כסף עצומים במגמת מדיניות חנות האפליקציות שלה. במידה ותפסיד היא עלולה לחטוף קנה בשווי 10% מההכנסות החודשיות שלה
מערכת ice | 
שירותי מוזיקה (צילום freepik, פלאש 90, unsplash)
האיחוד האירופי עשוי להטיל קנס משמעותי על אפל ולאסור את חוקי ה-App Store השנויים במחלוקת של אפל כחלק מהחלטת הגבלים עסקיים שהאיחוד עתיד לפרסם בחודש מרץ בשנה הבאה.
על פי דיווח בבלומברג, האיחוד האירופי, החל את החקירה שלו על אפל לפני ארבע שנים, לאחר שענקית הסטרימינג המוזיקלי ענקית ספוטיפיי, פרסמה תלונה בטענה שעליה להעלות דמי מנוי חודשיים כדי לכסות את עלות המדיניות ה-App Store של אפל.
חוקי האנטי-היגוי של אפל הגבילו חברות כמו Spotify מלהפנות לקוחות למנויים ולרכישות בתוך האפליקציה מחוץ ל-App Store. במקום זאת, Spotify נאלצה להשתמש במערכת של אפל לתשלומים בתוך האפליקציה ולשלם לאפל עמלה של עד 30% על כך.
לפי הדיווחים נראה כי הרגולטורים באיחוד האירופי עומדים לפרסם את החלטם בנושא ונראה כי אפל עשויה להיקנס בקנס אשר עלול לעמוד על כ-10% מהכנסותיה השנתיות.  בתחילת 2022, אפל, פתחה את האפשרות לתשלומים חיצוניים ואפשרה לספוטיפיי, ולשירותי סטרימינג מוזיקלי אחרים כמו אפל מיוזיק טיידל ועוד, להביא משתמשים לאינטרנט בתוך אפליקציות לתשלומים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה