דיגיטל וטק

יוגב מלכה וחברת ההייטק בשת"פ מסקרן: האתגר שיצרו למפוני העוטף

"האתגר המנצח": חברת ההייטק פאפאיה יוזמת פלטפורמת טורנירים חווייתיים למען ילדים ומשפחות שפונו מבתיהם בעוטף, בהנחיית כוכב רוקדים עם כוכבים ונינג'ה ישראל
מערכת ice | 
יוגב מלכה מנחה האתגר המנצח (צילום יחצ)
חברת ההייטק פאפאיה משיקה את יוזמת ״האתגר המנצח״, פלטפורמה קהילתית שמציעה למשפחות העוטף לקחת חלק בתחרות אתגרים נושאת פרסים. היוזמה באה לסייע ולהפיג מתח לילדים ומשפחות שפונו מבתיהם בנתיב העשרה, זיקים ואופקים ושוכנו בבתי מלון ברחבי הארץ.
משפחות העוטף מוזמנות להרשם ולקבל מפאפאיה ערכה ובה ציוד לביצוע האתגרים. בכל יום שולחת פאפאיה למשתתפי הטורנירים שני אתגרים מהנים וכייפים, הכוללים סרטון הדרכה מהחברה. הפעילות מחולקת לטווחי גילאים, על מנת לשמור על תחרותיות הוגנת ונעימה.
 
המנחה של הפרויקט הוא יוגב מלכה, כוכב "רוקדים עם כוכבים" וזוכה העונה החמישית של "נינג'ה ישראל", בה הוכתר כנינג'ה ה-20 בעולם, והשני בישראל. מלכה מגיע גם פיזית לחלק את הפרסים לילדים והמשפחות.
כבר בימיה הראשונים של המלחמה, פאפאיה נרתמה לסייע וסיפקה עשרות ערכות של ציוד חיוני ללוחמים. כמו כן, עובדי ומנהלי החברה מתנדבים עבור כוחות הבטחון וכן מסייעים לחקלאים בדרום בידיים עובדות, על מנת לשמור על השטחים החקלאיים ולהמשיך את הפעילות גם בימים אלו.
אוריאל בכר, מייסד ומנכ״ל: ״פאפאיה החליטה בתקופה מורכבת שכזו לפתח פעילות מיוחדת למשפחות הישראליות בעוטף ובעורף, אשר היום יותר מתמיד זקוקות לביחד. לשמחתנו, תחרויות ומשחקים יכולים להשרות קצת הפוגה וחיוך. 300 משתתפים שלקחו כבר חלק בפרויקט סיפרו על רגעי אושר שהצליחו לרגע להשכיח את המציאות המורכבת. מקווים שנוכל לסייע ולהרים את המורל לאזרחים נוספים שזקוקים להפוגה בטורנירים הבאים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה