דיגיטל וטק

מאזינים? גוגל עומדת לסגור לכם את השירות הזה

ענקית הטכנולוגיה הולכת לשים את המשקל על YouTube Music ולשם כך תסגור בשנה הבאה את שירות Google Podcasts. על פי הדיווח, גוגל תיתן "כלי העברה" למשתמשי האפליקציה
מערכת ice |  1
האזנה (צילום unsplash)
גוגל הודיעה הבוקר (שלישי) כי תסגור את אפליקציית הפודקאסטים Google Podcasts, במהלך שנת 2024 כחלק מהתכנית להעברת המאזינים שלה ל-YouTube Music. החברה הודיעה מוקדם יותר השנה ש-YouTube Music יתחיל לתמוך בפודקאסטים בארה"ב, אשר יתרחבו לשאר העולם עד סוף השנה.
גוגל אומרת שהיא מתכננת להגדיל עוד יותר את ההשקעה שלה ב"חוויית הפודקאסט" ביוטיוב מיוזיק, ולהפוך אותה ליעד המרכזי עבור מאזיני הפודקאסטים עם תכונות המתמקדות בגילוי, קהילה ומעבר בין אודיו לווידאו בפודקאסטים. התכונה האחרונה היא משהו שגם ספוטיפיי המתחרה עבדה עליו עם השקת תמיכה בפודקאסט וידאו ליוצרים ברחבי העולם בשנה שעברה, יחד עם תכונות קהילתיות כמו שאלות ותשובות וסקרים.

Google Podcasts
עם זאת, כדי להפוך את יוטיוב מיוזיק לבית החדש של הפודקאסטים, זה אומר להרחיק את המשתמשים מהאפליקציה הנוכחית, Google Podcasts. החברה מציינת שהתוכנית הזו נמשכת אחרי האנשים שרובם כבר עשו את המעבר. לפי Edison, כ-23% ממאזיני הפודקאסטים השבועיים בארה"ב אומרים שיוטיוב הוא שירות ההאזנה המוביל שלהם, לעומת 4% בלבד עבור Google Podcasts.

כדי לעזור למשתמשים במעבר ליוטוב מיוזיק, החברה תציע למשתמשי Google Podcast כלי מעבר ויכולת להוסיף עדכוני RSS של פודקאסטים לספריית היוטיוב מיוזיק שלהם. כלי המעבר הללו עדיין אינם זמינים, אך יעבדו עליהם בשבועות ובחודשים הקרובים לפני שיושקו לכל המשתמשים.
בנוסף, גוגל תתמוך גם באפשרות להוריד קבצי OPML של מנויי התוכניות שלהם מ-Google Podcasts, שאותו הם יכולים להעלות לכל אפליקציה שתומכת בייבוא אם הם לא רוצים לעבור ליוטיוב מיוזיק, אלא לשירות האזנה אחר.

YouTube Music
"אנחנו יודעים שהמעבר הזה ייקח זמן, אבל המאמצים האלה יאפשרו לנו לבנות מוצר מדהים ויעד אחד שמתגמל יוצרים ואמנים ומספק למעריצים את חווית הפודקאסטים הטובה ביותר", הסבירה ההודעה של יוטיוב. "בינתיים שום דבר לא משתנה והמאזינים ימשיכו לקבל גישה ליוטיוב, יוטיוב מיוזיק ו-Google Podcasts. אנו מחויבים להיות שקופים בעניין שינויים עתידיים עם המשתמשים והפודקאסטרים שלנו, ויהיה לנו עוד מה לשתף על התהליך הזה בחודשים הקרובים", נכתב.
המהלך ישאיר רק את אפל לבדה מבין השחקניות הגדולות שלא איחדו שירות מוזיקה ופודקאסטים לאפליקציה אחת, שכן ספוטיפיי, אמזון ופנדורה מציעות כולן את שני סוגי האודיו ביישומי הדגל שלהן.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא היה מזיק!!!!
    אנצי! 09/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שגוגל תתאמץ יותר כדי לפתח אנטי וירוס נגד האקרים כדי להגן על עצמה וגם על מי שמשתמש בכלים שלה.כשהיא יודעת שיש פריצות של האקרים בכל מקום!!!!
    סגור