דיגיטל וטק

אנרגיה ירוקה בעמק יזרעאל: הפרויקט החדש של נקסטקום נחשף

מדובר בפרויקט בהספק מותקן של 67.2 מגה וואט באמצעות 16 טורבינות רוח. נקסטקום הקימה עד היום חוות להפקת חשמל מאנרגית רוח הגדולות מסוגן בישראל 

מערכת ice | 
הפרויקט של נקסטקום ודוראל (צילום נקסטקום)
קבוצת נקסטקום מדווחת היום על חתימת הסכם לתכנון מפורט, הקמה, תפעול ותחזוקה של עבודות ההנדסה האזרחית בפרויקט לייצור חשמל בהספק מותקן של 67.2 מגה וואט באמצעות 16 טורבינות רוח בעמק יזרעאל.
התמורה להסכם תסתכם בכ-70 מיליון שקל. ההסכם נחתם עם שותפויות בשליטת חברת RENEWABLES EDF בשטחי הישובים: בית אלפא, חפציבה, עין חרוד וכפר יחזקאל.
משך הביצוע הצפוי של הפרויקט הינו כ-17 חודשים ממועד קבלת צו תחילת העבודה, והתשלום ישולם לחברה בהתאם לאבני הדרך שנקבעו בהסכם. שיעור הרווח הצפוי להערכת החברה, דומה לשיעורי הרווח לפיהם החברה נוהגת לתמחר פרויקטים לביצוע עבודות קבלניות. 
ביחד עם הסכם זה, מתחילת 2023, דיווחה החברה על הסכמים בתחום האנרגיה המתחדשת בהיקף מצטבר של יותר מ-200 מיליון שקל. ההסכמים נחתמו, בין היתר, עם קבוצת דוראל ועם חברת אנרג'יקס להקמת חוות סולאריות ותחמ"שים. 
בנוסף, זכתה נקסטקום השנה גם במכרז של החשב הכללי במשרד האוצר לרכישה, אספקה והתקנה של מערכות תקשורת פאסיביות בהיקף הכנסות שנתי ממוצע צפוי של כ-25 מיליון שקל עבור מספר רב של משרדי ממשלה, בתי חולים וגופים ממשלתיים נוספים אחרים, בהסכם לתקופה של 3 שנים עם אופציה של החשכ"ל להארכה ב-4 שנים נוספות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה