דיגיטל וטק

גיל שוויד עם עוד חברה לאוסף: צ'ק פוינט רוכשת את אטמוסק

ענקית הסייבר צ'ק פוינט של גיל שוויד הודיעה כי תרכוש את החברה שהקימו ענר גלמן, שקד גיטלמן ומישה סלצר. צ'ק פוינט תשלב את הטכנולוגיה של אטמוסק בפתרונות ניהול האבטחה
מערכת ice | 
גיל שוויד, מנכ"ל צ'ק פוינט (צילום ויקיפדיה/ shaula haitner Pikiwiki Israel , פלאש 90, pixabay)
ענקית הסייבר צ'ק פוינט ברכישה נוספת: חברת הגנת הסייבר אטמוסק (Atmosec). החברה שהוקמה ב-2021 ע"י ענר גלמן, שקד גיטלמן ומישה סלצר, כוללת כיום 17 עובדים, ומתמחה בהיבטי הגנת סייבר של יישומי SaaS (Software as a Service),
צ'ק פוינט תשלב את הטכנולוגיה של אטמוסק בארכיטקטורת ה-Infinity שלה ותחזק את פתרונות ניהול האבטחה של יישומי SaaS. בכך ה-Infinity תהיה לארכיטקטורת ה-(secure access service edge) SASE  המקיפה ביותר בתעשייה, הכוללת גם הגנת סייבר על כלל ישומי ה-SaaS.

מימין לשמאל: שקד גיטלמן, ענר גלמן ומישה סלצר (קרדיט: נופר חסון הנדלמן)
 
מדובר ברכישה ה-19 של צ'ק פוינט והשמינית בארבע השנים האחרונות (כולן חברות ישראליות). אטמוסק גייסה כ-6 מיליון דולר בהובלת גלילות קפיטל פרטנרס ובאטרי ונצ'רס.
רק לפני כחודש רכשה צ'ק פוינט את פרימיטר 81 הישראלית תמורת 490 מליון דולר שווי נטו. פרימיטר 81 הושקה בתל אביב בשנת 2018, יש לה 200 עובדים ויותר מ-3,000 לקוחות בכל העולם. החברה מובילה בתחום ה- SSE (Secure Service Edge), אשר מתמקד באספקת הגנה לעובדים מרחוק על הענן ועל מכשירי הקצה. השירות של פרימיטר 81 מאפשר גלישה מהירה ובטוחה באינטרנט, תוך מתן דגש לסוגיות של פרטיות. כמו כן, פרימיטר 81 מאפשרת הטמעה פשוטה ומהירה תוך שעה אחת בלבד, לעומת ימים ארוכים בפתרונות מסורתיים, עם ניהול קל ונוח.
נטלי קרמר, סמנכ"לית המוצרים בצ'ק פוינט: "המעבר ליישומי SaaS מציב אתגרים ייחודים, בעיקר בכל הקשור  לתקשורת זדונית בין יישומים. היכולות של אטמוסק ישחקו תפקיד מכריע בהתמודדות עם האיומים הללו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה