דיגיטל וטק

"רובוטי מין מונעים ע"י בינה מלאכותית יחליפו בני זוג אנושיים"

מוחמד "מו" גאודט, בכיר לשעבר בגוגל, מאמין כי טכנולוגיית בינה מלאכותית תתקדם כל כך שלא יהיה ניתן להבין אם היא אנושית או לא
מערכת ice | 
בינה מלאכותית (צילום shutterstock)
מוחמד "מו" גאודט, בכיר לשעבר בגוגל, עורר את הדיון המתמשך על השפעתה של בינה מלאכותית על חיינו, ולטענתו לרובוטי מין המונעים על ידי בינה מלאכותית יש את הפוטנציאל להחליף בני זוג אנושיים.
בריאיון שנערך לאחרונה בפודקאסט "The Impact Theory" עם טום ביליאו ביוטיוב, גאודט הסביר שרובוטי מין המונעים על ידי בינה מלאכותית יהפכו בקרוב לכל כך "אנושיים" עד שההבחנה ביניהם ובין בני אדם תהיה מאתגרת. רובוטים אלו ישולבו עם אוזניות בינה מלאכותית ומציאות מדומה מתקדמות, כמו Vision Pro של אפל או Quest 3, מה שיאפשר למשתמשים לחוות מפגשים אינטימיים בסביבה מדומה.
גאודט מציין שהמוח שלנו יכול בקלות להשתכנע מחוויות מלאכותיות שדומות מספיק למציאות. ככל שטכנולוגיית הבינה המלאכותית מתקדמת, היכולת של בוטים המונעים על ידי בינה מלאכותית לפעול ולהרגיש כמו בני אדם, עלולה לטשטש את הגבול לגבי מה אמיתי ומה לא. 
הבכיר לשעבר גם משער לגבי עתיד פוטנציאלי שבו הטכנולוגיה מתממשקת ישירות עם המוח שלנו. התקדמות כזו יכולה לאפשר לנו לקיים אינטראקציה עם AI בדרכים הדומות מאוד ליחסים אנושיים, מה שעלול לבטל את הצורך בבני זוג אנושיים לחלוטין. גאודט רואה בעיני רוחו את הבינה המלאכותית כמסוגלת לשחזר את ההיבטים הרגשיים והנפשיים של אינטימיות, לדמות את התחושה שיש לחבר קרוב או להיות מאוהב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה