דיגיטל וטק

הבנק השכיר ספק חיצוני - ומחק בטעות עשרות מיליוני מיילים

המיילים של ג'יי פי מורגן, שמתוארכים מ-1 בינואר עד 23 באפריל 2018, נמחקו ביוני 2019 מכ-8,700 תיבות דואר, כולל כאלו השייכות ל-7,500 עובדים שעבדו באופן קבוע עם לקוחות
מערכת ice | 
ג'יי.פי. מורגן (צילום shutterstock)
בנק ג'יי פי מורגן נקנס ב-4 מיליון דולר על ידי הרשות לניירות ערך בארה"ב (SEC) לאחר שכ-47 מיליון מיילים השייכים לקבוצת הבנקאות הקמעונאית שלה נמחקו בטעות.
המיילים מתוארכים מ-1 בינואר עד 23 באפריל 2018, ונמחקו ביוני 2019 מכ-8,700 תיבות דואר, כולל כאלו השייכות ל-7,500 עובדים שעבדו באופן קבוע עם לקוחות.
רבים מהמיילים היו רישומים עסקיים שהבנק הגדול ביותר בארה"ב נדרש לפי חוקי ה-SEC לשמור במשך שלוש שנים.
המחיקות התרחשו לאחר שמחלקת טכנולוגיות שאחראית על הטמעת כללי ממשל תאגידי, ניסתה ללא הצלחה למחוק תכתובות ישנות משנות ה-70 וה-80, וביקשה עזרה מספק חיצוני שניהל את אחסון הדוא"ל של הבנק.
על פי צו בית משפט, הספק לא הצליח ליישם כראוי את הגדרת השמירה לשלוש שנים על אימיילים מתחילת 2018. "כתוצאה מכך, נמחקו לצמיתות כל האימיילים באותו תחום מאותה תקופה שלא היו כפופים להחזקות משפטיות", נכתב בצו.
ג'יי.פי מורגן, שבסיסה בניו יורק, לא הודה או הכחיש בעבירה בהסכמה להסדר האזרחי. היא אימצה נהלי קידוד דוא"ל משלה כדי למנוע מקרים דומים. "ג'יי.פי מורגן לוקח ברצינות את חובות ניהול הרישומים שלו", אמר הבנק בהצהרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה